Tjejträffen på GP 2004-07-12

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Tycker det är lite konstigt ändå.. det måste ju finnas fler tjejer som kör sporthoj? :va

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
essey skrev:
Tycker det är lite konstigt ändå.. det måste ju finnas fler tjejer som kör sporthoj? :va

Tydligen inte tyvärr.....dom e rädda att knäcka naglarna...hihi.....ne men ja vet inte, tjejer har andra intressen......... det e du och ja som e felskapta Essey.... :tungan

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Miss_Orchidee skrev:
Tydligen inte tyvärr.....dom e rädda att knäcka naglarna...hihi.....ne men ja vet inte, tjejer har andra intressen......... det e du och ja som e felskapta Essey.... :tungan

Måste vara så.. :lol

Focus

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Tror det va...fina bilder va d iallafall! Nästa gång ska jag och min pojkvän vara med!!

Hade ni tänkt att vara med på bilderna???? Eller var tanken att ni t.o.m. skulle åka med på en tur? :tungan

Kul att ni gillar bilderna dock. Skall ladda kameran tills nästa gång. :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Focus skrev:
Hade ni tänkt att vara med på bilderna???? Eller var tanken att ni t.o.m. skulle åka med på en tur? :tungan

Kul att ni gillar bilderna dock. Skall ladda kameran tills nästa gång. :D

Inga jävla posers här intye, jag kör ALLTID och Posar ALDRIG.....ok ibland...men vid valda tillfällen ;) och min pojkvänn gäller samma.....

Förresten, vad tror du om oss egentiligen... jag tror att Essey och Cola Ola ink. Bubbe har en ganska OK uppfattning om att ja kör....

Focus

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Inga jävla posers här intye, jag kör ALLTID och Posar ALDRIG.....ok ibland...men vid valda tillfällen ;) och min pojkvänn gäller samma.....

Förresten, vad tror du om oss egentiligen... jag tror att Essey och Cola Ola ink. Bubbe har en ganska OK uppfattning om att ja kör....

Låter allt vara osagt tills nästa träff. "Tror gör man i kyrkan" som min gamle far sa en gång i tiden. :hihi

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Miss_Orchidee skrev:

tyvärr såhar jag oxo en uppfattning om hur du kör.....

Coola Ola

Guest
Miss_Orchidee skrev:

Fast å andra sidan är det rätt svårt att posera med en TZR 125a från 1987 :rofl

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Coola Ola skrev:
Fast å andra sidan är det rätt svårt att posera med en TZR 125a från 1987 :rofl

Så sant så............men ja tycker den e fin för att vara så gammal........om inte annat så hade det ju funnits annat på bilden att titta på.........fast, ne just det, ja posar aldrig... :)

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Nästa gång?

Nån idé om när nästa gång kan tänkas bli? Är jättesugen på att följa med på en åktur. Tyvärr har jag ju ett "åtta till fem-jobb" så vardagarna är sällan möjligt. Dock bara två dagar kvar till tre veckors semester!!! :banana

Blev riktigt avis när jag såg bilderna från i måndags. Hoppas det blir nåt snart
igen..

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Skrutten skrev:
Nån idé om när nästa gång kan tänkas bli? Är jättesugen på att följa med på en åktur. .

jag tänkte en söndag för då kan min pojkvänn vara med också! men jag vet inte datum och så än. fixar min hoj innan vi bokar in något mer!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0