essey skrev:Tycker det är lite konstigt ändå.. det måste ju finnas fler tjejer som kör sporthoj?
Miss_Orchidee skrev:Tydligen inte tyvärr.....dom e rädda att knäcka naglarna...hihi.....ne men ja vet inte, tjejer har andra intressen......... det e du och ja som e felskapta Essey....
essey skrev:Måste vara så..
Miss_Orchidee skrev:Tror det va...fina bilder va d iallafall! Nästa gång ska jag och min pojkvän vara med!!
Focus skrev:Hade ni tänkt att vara med på bilderna???? Eller var tanken att ni t.o.m. skulle åka med på en tur?
Kul att ni gillar bilderna dock. Skall ladda kameran tills nästa gång.
Miss_Orchidee skrev:Inga jävla posers här intye, jag kör ALLTID och Posar ALDRIG.....ok ibland...men vid valda tillfällen och min pojkvänn gäller samma.....
Förresten, vad tror du om oss egentiligen... jag tror att Essey och Cola Ola ink. Bubbe har en ganska OK uppfattning om att ja kör....
Focus skrev:Låter allt vara osagt tills nästa träff. "Tror gör man i kyrkan" som min gamle far sa en gång i tiden.
tyvärr såhar jag oxo en uppfattning om hur du kör.....Miss_Orchidee skrev:Inga jävla posers här intye, jag kör ALLTID och Posar ALDRIG.....ok ibland...men vid valda tillfällen och min pojkvänn gäller samma.....
Förresten, vad tror du om oss egentiligen... jag tror att Essey och Cola Ola ink. Bubbe har en ganska OK uppfattning om att ja kör....
Miss_Orchidee skrev:Inga jävla posers här intye, jag kör ALLTID och Posar ALDRIG.....ok ibland...men vid valda tillfällen och min pojkvänn gäller samma.....
Coola Ola skrev:Fast å andra sidan är det rätt svårt att posera med en TZR 125a från 1987
Skrutten skrev:Nån idé om när nästa gång kan tänkas bli? Är jättesugen på att följa med på en åktur. .
Skrutten skrev:Lycka till med mekandet! Jag håller utkik efter datum..
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|