tjena alla på sporthoj

Terra Pefften

Borrarn
Gick med
16 Aug 2008
Hoj
-08 R1200GS
idag körde man första lektionen fan va svårt de va i trafiken gick de bra men de där jävla banerna när man ska kö i gångfart gick åt helvete :( men men när man kom hem så vart de att öva å gö 8:er me min å de gick riktigt bra :D

Tänk på att slappna av i armarna o inte brottas med hojen när du övar krypkörning,upp med blicken kolla långt fram inte 2 meter framör däcket.Du behöver bara kunna detta en gång o det är på uppkörningen.Kämpa på så komer det att lossna.
:tummenupp :tummenupp

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(
har ingen som kan va handledare :( så e lite svårt me de..okej tack för tipset :p

tackar :D kan behövas hehe

Du behöver inte en handledare, ställ ut lite flarror och öva på en ödslig plats. Eller på gatan utanför där du bor. För det verkar ju som att konbanan är det du har trubbel med?

v-master

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
ducati 750ssie 01
Du behöver inte en handledare, ställ ut lite flarror och öva på en ödslig plats. Eller på gatan utanför där du bor. För det verkar ju som att konbanan är det du har trubbel med?

jepp e bara den ja hade problem me annars klara man de andra :p ska ställa upp lite saker här ute på vägen å öva mig på :p hur långt imellan konerna ska de va typ? :p

manndrake76

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2009
Hoj
1988,Suzuki gsx 750 R&1992 gsxr750w
välkommen, personligen gillar jag fj 1200 , skulle absolut inte skämmas , har 3 killar varav två små killar som pekar på en sådan på väg till deras dagis o bråkar om vem som skall köra den när dom blir stora, men en nice fireblade bredvid skiter dom helt i? som sagt fj 1200 e en nice bike!

v-master

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
ducati 750ssie 01
då har man gjort teori provet då :(
gick åt helvete fick 47 så ja nästa teoriprov blir 14 maj

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
då har man gjort teori provet då :(
gick åt helvete fick 47 så ja nästa teoriprov blir 14 maj

Jag lider med dig grabben, men du fixar det nästa gång. Jag själv fixade mitt igår och det var ett jävla pluggande vill jag lova. Ladda ner Teo-programmet och kör deras frågor, jag fixade det pga det programmet kan jag lova.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!