Mjaa ja är en ny reggad tomte här på forumet hittade hit via en polare som redan är reggad här.... tyvär så har ja inget MC kort ännu men e på G å ingen Hoj häller men det kommer till hösten hoppas jag *enligt lite beräkningar lite envis vilja å stort HA begär har funderat på att skaffa MC kort sen ja tog mitt B kort för snart 5 årsen men eftersom mina polare inte har vart så intresserade så har det legat på hyllan men nu när polarn Andreas fixat kort å hoj så vart man JÄVLIGT sugen.. har vart å dregglat på hans Husaberg ett paaaar gånger
annars är jag en studerande snubbe som inte gör allt för mycke annat än bara är å just tagit Taxi Licens.. behöver ni taxi så i sthlm län så ring.. ska börjar köra in lite deg till skinn stället å hoj lektioner först... tyvär så blir de inge hoj åka i sommar så båten jag har får fylla ut det värsta begäret först
annars är det Formula1 som gäller att följa då jag ofta håller till på ett F1 forum oxå www.f1bb.com
tjopp ja de här vart väll liiiiite mer än ja tänkt mig från början men så får de bli
tjippp å tjopp..
annars är jag en studerande snubbe som inte gör allt för mycke annat än bara är å just tagit Taxi Licens.. behöver ni taxi så i sthlm län så ring.. ska börjar köra in lite deg till skinn stället å hoj lektioner först... tyvär så blir de inge hoj åka i sommar så båten jag har får fylla ut det värsta begäret först
annars är det Formula1 som gäller att följa då jag ofta håller till på ett F1 forum oxå www.f1bb.com
tjopp ja de här vart väll liiiiite mer än ja tänkt mig från början men så får de bli
tjippp å tjopp..