Tjena Hallå i forum stugan,,,

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Mjaa ja är en ny reggad tomte här på forumet :) hittade hit via en polare som redan är reggad här.... tyvär så har ja inget MC kort ännu men e på G å ingen Hoj häller :( men det kommer till hösten hoppas jag *enligt lite beräkningar lite envis vilja å stort HA begär :D har funderat på att skaffa MC kort sen ja tog mitt B kort för snart 5 årsen men eftersom mina polare inte har vart så intresserade så har det legat på hyllan men nu när polarn Andreas fixat kort å hoj så vart man JÄVLIGT sugen.. har vart å dregglat på hans Husaberg ett paaaar gånger

annars är jag en studerande snubbe som inte gör allt för mycke annat än bara är ;) å just tagit Taxi Licens.. behöver ni taxi så i sthlm län så ring.. ska börjar köra in lite deg till skinn stället å hoj lektioner först... tyvär så blir de inge hoj åka i sommar så båten jag har får fylla ut det värsta begäret först

annars är det Formula1 som gäller att följa då jag ofta håller till på ett F1 forum oxå www.f1bb.com

tjopp ja de här vart väll liiiiite mer än ja tänkt mig från början men så får de bli

tjippp å tjopp..

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Trek 4400Alpha, Nitro Icon59w,
jooooorrååååååsaaaaaaääääätttt välkommen willkommen welcome bienvenue

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
d1ce skrev:
fan, nästa gång du kommer få du ha haklapp! :tummenupp

fixa dethär nu!

//@
jopp påminn mig om att ta med haklapp från McDonalds nästa gång vi e där så ja kan dreggla untan probs sen ;)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati