Jajjemänsan, härjar allt där oxå. Jag är överalltsnowwhite skrev:Hej hej, jag tror att jag har sett dig på WCX hemsida..=) du kör med dem ibland eller? Hade gärna kommit till "G-punkten" o pratat lite men det käns som man är i vägen eller nåt.
En kompis till mig är med medlem i WCX o han kallas för Mattson. Han ska jag ut o åka med nån gång =)
Mike the bike skrev:Räkna med att livet vänds upp&ner då varje sekund man får över hänger här
Sen så måste du ju skärpa dig å köpa en kawa så klart.
Let the good times roll
hållundan skrev:Jajjemänsan, härjar allt där oxå. Jag är överallt
Klart att du inte är ivägen, det är bara skojigt när folk kommer fram å tjötar lite... Alltid trevligt...
Glass är gott
snowwhite skrev:..sen undrar jag om det finns andra lika GALNA mc tjejer här som man kan prata med =)
Visst är glass gott. Det godaste som finns =) Du får tolka själv vad jag menade när jag skrev såsnowwhite skrev:ja glass är gott! så du menar att jag ska ta med mig det när jag kommer o hälsar på?
såg att några hade vart ute o kört idag, där ibland Mattson..han känner jag =)
snowwhite skrev:OJ OJ OJ snygg kawa!! såg att den var ny så jag grattar !!
hmmm kungsbacka , det är ju rätt nära juh...om du ser en liten, snygg, gbg tjej på stan som glänser efter hojar så är det jag!! ojjjjj nu hör jag en utanför fönstret!! =/
tack och välkommen själv!! Kan nog tänka mig en kawa men då får det bli en ZX10R, man måste ju ta det bästa då!! (om jag hade råd så klart)
Mike the bike skrev:Hade säkert passat dig med en 10a då.
Såg den i dag på Johans MC och den är ju mindre än mina 600or.
Men med lite mer klös då, "lite"
/Mikael
snowwhite skrev:ja jag vill ju ha en sån för att den är mindre än de andra...var på MC-mässan i stockholm o provsatte typ alla hojar, den kände mindre än typ alla, t.om 600 kubikarna...
hehe ja "lite" mer klös, men det klarar jag av, tror du inte??
Mike the bike skrev:Svårt att säga då jag inte träffat dig än, men man får väl hoppas för din skull.
Swedie skrev:Hörredu!! Du är född samma dag som mig juh!!!
Swedie skrev:Hörredu!! Du är född samma dag som mig juh!!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|