Jajjemänsan, härjar allt där oxå. Jag är överalltsnowwhite skrev:Hej hej, jag tror att jag har sett dig på WCX hemsida..=) du kör med dem ibland eller? Hade gärna kommit till "G-punkten" o pratat lite men det käns som man är i vägen eller nåt.![]()
En kompis till mig är med medlem i WCX o han kallas för Mattson. Han ska jag ut o åka med nån gång =)
Mike the bike skrev:Räkna med att livet vänds upp&ner då varje sekund man får över hänger här![]()
Sen så måste du ju skärpa dig å köpa en kawa så klart.
Let the good times roll![]()
![]()
hållundan skrev:Jajjemänsan, härjar allt där oxå. Jag är överallt
Klart att du inte är ivägen, det är bara skojigt när folk kommer fram å tjötar lite... Alltid trevligt...
Glass är gott
![]()
snowwhite skrev:..sen undrar jag om det finns andra lika GALNA mc tjejer här som man kan prata med =)
Visst är glass gott. Det godaste som finns =) Du får tolka själv vad jag menade när jag skrev såsnowwhite skrev:ja glass är gott! så du menar att jag ska ta med mig det när jag kommer o hälsar på?
såg att några hade vart ute o kört idag, där ibland Mattson..han känner jag =)
snowwhite skrev:OJ OJ OJ snygg kawa!! såg att den var ny så jag grattar !!
hmmm kungsbacka , det är ju rätt nära juh...om du ser en liten, snygg, gbg tjej på stan som glänser efter hojar så är det jag!! ojjjjj nu hör jag en utanför fönstret!! =/
tack och välkommen själv!! Kan nog tänka mig en kawa men då får det bli en ZX10R, man måste ju ta det bästa då!! (om jag hade råd så klart)
![]()
Mike the bike skrev:Hade säkert passat dig med en 10a då.
Såg den i dag på Johans MC och den är ju mindre än mina 600or.
Men med lite mer klös då, "lite"
/Mikael
snowwhite skrev:ja jag vill ju ha en sån för att den är mindre än de andra...var på MC-mässan i stockholm o provsatte typ alla hojar, den kände mindre än typ alla, t.om 600 kubikarna...
hehe ja "lite" mer klös, men det klarar jag av, tror du inte??![]()
Mike the bike skrev:Svårt att säga då jag inte träffat dig än, men man får väl hoppas för din skull.![]()
Swedie skrev:Hörredu!! Du är född samma dag som mig juh!!!![]()
![]()
Swedie skrev:Hörredu!! Du är född samma dag som mig juh!!!![]()
![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |