tjenare!

walle85

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2006
Hoj
R1
är ny inflyttad i stan och fick kortet idag:) har läst om att det brukar samlas
lite hojåkare vid pumpen. görs det fortfarande? sen brukar det vara körning på rörken. vilka dagar och tider är det?

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
GRATTIS...de e ju sån känsla när man klarat uppkörningen, känns som igår när man tänker på det.

sandersen

Live like there is no tomorrow.
Gick med
24 Feb 2007
Hoj
Gsxr 600
Tjenare har klarat kortet för en vecka sen och det känns lite trisst och åka själv men jag har ingen aning var PUMPEN ligger. tyvär lite oerfaren på den biten.. Men ligger man 7 mil bakom er fast man kör en trimmat 125:A`? Om det är värt att ens åka med så att säga.

Mr Moody

Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Tjenare har klarat kortet för en vecka sen och det känns lite trisst och åka själv men jag har ingen aning var PUMPEN ligger. tyvär lite oerfaren på den biten.. Men ligger man 7 mil bakom er fast man kör en trimmat 125:A`? Om det är värt att ens åka med så att säga.

Vet du var raggartorget ligger??? Där ligger pumpen, precis intill mcparkeringen o strax bakom glasskiosken.
De e bara o komma dit, alltid finns det nån som vill ta de lite lugnare, grattis till körkortet!!!

walle85

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2006
Hoj
R1
Vet du var raggartorget ligger??? Där ligger pumpen, precis intill mcparkeringen o strax bakom glasskiosken.
De e bara o komma dit, alltid finns det nån som vill ta de lite lugnare, grattis till körkortet!!!

är det kiosken som ligger nära biografen?

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
För några år sedan hade vi en 125'a som var med och körde. Han var inte speciellt långsam när det svängde... När farten drogs upp på rakorna så föll han bakåt i linjen så klart. En rapp 125'a borde mäta sig med en superretard i kurva och rakt fram. (får jag på käften nu av retardåkarna?)

Devi|m@n

Gick med
6 Jun 2006
Hoj
Honda CBR 929RR FireBLade och en sanyou moped(till 19:e aug)
är det kiosken som ligger nära biografen?

hittar du till forex mitt i stan?? isf så är det parkeringen mittemot!
där står det en STOR svart pump.. går nästan inte att missa.. :D
Välkommen o grattis till Körkortet

sandersen

Live like there is no tomorrow.
Gick med
24 Feb 2007
Hoj
Gsxr 600

Tack för svaret kommer dit så fort de är samåkning. Men är det många som åker? förstår att det är till och från pga av väder men ändå.

Mr Moody

Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Helt olika verkar det som, kika förbi så blir det en till.

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
För några år sedan hade vi en 125'a som var med och körde. Han var inte speciellt långsam när det svängde... När farten drogs upp på rakorna så föll han bakåt i linjen så klart. En rapp 125'a borde mäta sig med en superretard i kurva och rakt fram. (får jag på käften nu av retardåkarna?)

Hehe antagligen, hade jag haft kvar min motard hade jag tagit illa upp :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...