Tjenare !

fiiidddeee

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2013
Hoj
2012 Honda CB1000 R
kan man hänga med er och gasa en runda någon gång ? bor i lillhålan perstorp så icke gråhåriga hojjförare är en bristvara :)

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Klart som faaaan du får hänga på RoH. Men, gazz är en bristvara sedan 2012. TT dog totalt förra året. Det är den 4:e idag, och inte en enda TT har lagts upp. (ja, jag vet, jag har inte bidragit själv). Det är nog liiiite generationsväxling på gång.
Ganska många RoHare zmurfar numera endast runt på bana.
Och icke gråhåriga RoHare är en brist. Jag är själv ett levande exempel, se bara på mitt nick, det smeknamnet har jag haft i 15+ år.
Men oavsett, när det väl är körningar är alla välkomna. Bara man håller sig till RoHs körregler.
Välkommen!

fiiidddeee

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2013
Hoj
2012 Honda CB1000 R
haha okaj . syfta mest på att det enda som surrar omkring här är plödrande harley davidssons och goldwings :) är de bara att hålla utkik här om de blir några körningar ?

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Ja det är brist på TT.. Alla djävlar skall ju skaffa barn, flickvännen, jobb, mer jobb, ännufler barn...
Men nått måste ju hända, jag har inte tiden som fanns men med en silverräv så kanske det går att dra några TT iaf.

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
Honda VTR1000F -98
Ja det är brist på TT.. Alla djävlar skall ju skaffa barn, flickvännen, jobb, mer jobb, ännufler barn...
Men nått måste ju hända, jag har inte tiden som fanns men med en silverräv så kanske det går att dra några TT iaf.

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge....Har hört en fågel viska i mitt öra att det finns tre grabbar som i år kommer rodda tt,sjöbogazz samt förhoppningsvis lite shefptt :banana:yoparty:rock

Grekooz

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2013
Hoj
gsxr k6
Samma här, ny och oerfaren sporthojs-ägare från klippan. Hänger på mer än gärna ifall det är OK.

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
Honda VTR1000F -98
bara kom ner till strandvägen på tisdagar vid halv sex så lär du träffa alla oss knasiga tokar :tummenupp :yoparty :tungan :)

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
Här loggar man in för första gången på över ett år och allt verkar vara som vanligt. :)
Kanske skulle ta upp hojåkat igen. :hej

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
Honda VTR1000F -98
Kör ni bara tisdagar? Jobbar till 18 då ;/

Nädå, vi har även körningar andra dagar och helger. Dock är ju TT en stående punkt varje tisdag. Hinner du ej ner till strandvägen så brukar vi plocka upp folk på yc vid 18:00-18:10 :tummenupp

Håll koll i körtråden angående körningar andra dagar :)

Här loggar man in för första gången på över ett år och allt verkar vara som vanligt. :)
Kanske skulle ta upp hojåkat igen. :hej

Klart du ska med in i gemenskapen igen :tummenupp

Bara köp och häng med på TT :)

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
Klart du ska med in i gemenskapen igen :tummenupp

Bara köp och häng med på TT :)

Tja hojen står ju kvar där jag satte den sist så det är mest viljan som måste till. :)
I fjor körde jag till Ekeby och hem igen. :D

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
Honda VTR1000F -98
Ja men då så, då har du ju inga ursäkter om du nu har hoj :tuttar Finns ju fortfarande några ur "gamla" roh som kör TT så du lär inte vara helt vilsen bland oss nykomlingar :banana

Trots en kort tur förra året så var det ju en fin liten by du besökte :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM