ja vet inte. jag testar verkligheten istället fast vi får se hur det går.
Oj, när då? Får vi se hur det går? Ska du filma?Swedie skrev:ja vet inte. jag testar verkligheten istället fast vi får se hur det går.
Pumbalaa skrev:vet inte än..själv?
är jag fångad på film?
Ska nog hitta en fin bild åt dig...Pumbalaa skrev:sorry har ingen bra bild än.. det kommer..
får snart fina bilder från helgen..öland och svineriträffen!=)
grymt skoj träff!
Ska till till till heter det väll?MHK skrev:Då tänder vi på samma sak
Ska till till EM:et i Anderstorp i helgen?
vaknat till efter helgen?Viffer skrev:Ska nog hitta en fin bild åt dig...
de´ vet du pumba...Pumbalaa skrev:vaknat till efter helgen?
Pumbalaa skrev:Tjo! Vad för produkter?=)
tack för tipset pappsenjohanrehn80 skrev:Sweedie älskar bullar
synd attkommunikationen är så dålig.. :kockoViffer skrev:de´ vet du pumba...
Det va gott å bada, imon igen?
vad gör du förutom bakar bullar?Swedie skrev:Jag har som mål att bli sponsrad av ett bullföretag inför 2004's Roadracingkarriär o sen ska jag även ha ett par privata bullar tills dess.
jag bakar inte bullar, jag knådar bullar bara. Sen äter jag bullarna. Som dom är. hmmPumbalaa skrev:vad gör du förutom bakar bullar?
aj :kockoSwedie skrev:jag bakar inte bullar, jag knådar bullar bara. Sen äter jag bullarna. Som dom är. hmm
Så när kommer bilderna?Pumbalaa skrev:sorry har ingen bra bild än.. det kommer..
får snart fina bilder från helgen..öland och svineriträffen!=)
grymt skoj träff!
Du har haft lång tid på dig nu, hade gått snabbare med PostenPumbalaa skrev:försökt få med en bild.. men jag å såna här burkar..
ingen bra komb..
gör fler försök senare
Drar till brno-tjeckien imon..
nu ska du inte vara sånMille-R skrev:Du har haft lång tid på dig nu, hade gått snabbare med Posten
Nice, kolla GP. Ha det så kul.
oh tyst nu blir ju nervös när du säger så..Sam skrev:Ta det lungt där nere. Trafiken är inte som vi är vana vid. Åker du hoj eller bil? Jag blev nästan rånad för nåt år sedan på bil och ägodelar. De försökte få mig att stanna, och när du gör det är det väldigt lätt att förlora rubbet. I Tjekien sköt de sönder bakspegeln på min kompis när han struntade i att stanna på motorväg. :kocko
paradiset?Sam skrev:När du kommer över från Tyskland är det fullt med prostituerade de första milen längs vägarna. Det var inte klokt sist jag var där.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |