Hellst av allt skulle jag vilja åka på din gixxer 1000, om du lovar att du kör som ett svin[PlastRaket] skrev:Välkommen!
Det skule va kul att veta vilken hoj du helst skulle vilja åka med på, en vanlig hoj eller en tandemhoj
BIM skrev:Hellst av allt skulle jag vilja åka på din gixxer 1000, om du lovar att du kör som ett svin
Crille skrev:Alla vill åka på en riktig hoj som gixxer 1000
Såja.. Det här är inte spraydateBIM skrev:Hellst av allt skulle jag vilja åka på din gixxer 1000, om du lovar att du kör som ett svin
Zlide skrev:
Inte jag. Men jag kör gärna ifrån en med min touringtomtehoj
Vad har du för knep för att få gixxerföraren att släppa gasen då? Eller har du någon slags Bond-harpun i fronten på Fazern så du kan skjuta gixxern i sank?Zlide skrev:
Inte jag. Men jag kör gärna ifrån en med min touringtomtehoj
Du får gärna åka med, men jag har inga fotpinnar bak så det blir säkert en spännande resa och det där med att köra som ett svin, det kan jag nog bara garantera att jag gör, det hade varit mycket värre om du hade bett mig köra snällt och ordentligtBIM skrev:Hellst av allt skulle jag vilja åka på din gixxer 1000, om du lovar att du kör som ett svin
[PlastRaket] skrev:Vad har du för knep för att få gixxerföraren att släppa gasen då? Eller har du någon slags Bond-harpun i fronten på Fazern så du kan skjuta gixxern i sank?
Annars så förstår jag inte hur du kan köra ifrån en gixxer, fast det är kanske bara en våt dröm
BIM skrev:Hej på er alla!
Är en glad och positiv tjej utan hoj..men åker gärna bakpå
Funker Vogt skrev:Kurvig väg? Bättre förare på Fazern? Fråga TKS, han har ju hängt av en R1:a med sin Yamaha Xt600 på kurvig väg.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |