Biturbo
Min går i etthundra!
Förnekelse is the shit...
Jag brukar inte ha några problem att spendera mina pengar, duSolan skrev:2222501Sådär ja...nu ska man bara hitta något kul att spendera pengarna på.
TwinSucker skrev:2222548Åh, din stackare
Spendera pengar är en sport som är alldeles få förunnat
Vovsing, ellerSolan skrev:2223170Wohoo...jag hittade ett sätt att spendera dom på innan jag ens kom hem och såg att pengarna kommit in.
Jag hämtar "den" imorgon.
TwinSucker skrev:2224317Vovsing, eller
Fan va dum jag är... du har ju redan en... MattiasSolan skrev:2224396Ha ha...knappast! Inte ens nära.
Mark skrev:2224343ni som får mer än ett par tusen tillbaka, använder ni skatteverket som spargris eller?
Betala in rätt belopp skatt ist. så kan jag förvalta era pengar och få dom växa ist
Jag fick 12 papp tillbaka men det är ju inte mycket att jubla för eg. Det är ju pengar som staten har lånat av mig, skattefritt....juha01 skrev:2224482Japp. Drar alltid 40% i skatt. Jag kan bjuda staten på det.
TwinSucker skrev:2224481Fan va dum jag är... du har ju redan en... Mattias
mr_rockster skrev:2224685Jag fick 12 papp tillbaka men det är ju inte mycket att jubla för eg. Det är ju pengar som staten har lånat av mig, skattefritt....
ReseavdragMark skrev:2224343ni som får mer än ett par tusen tillbaka, använder ni skatteverket som spargris eller?
Betala in rätt belopp skatt ist. så kan jag förvalta era pengar och få dom växa ist
Mark skrev:2224343ni som får mer än ett par tusen tillbaka, använder ni skatteverket som spargris eller?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|