There's no going back.Till alla nyreggade. Välkommen till missbruket! ?
Jag var ifrån forumet några år också, åkte på en lång banning och tyckte det var helt okej att slippa, sedan var det ju några år då det var helt dött, kunde gå en dag utan något inlägg i ot. Nu tycker jag det är ganska bra ordning igen.Jag har aldrig varit i närheten av din aktivitet, men 21 år har gått och ska väl orka 20 till hoppas jag
Skulle just skriva att jag fick en lajk av JoUh, heder! ??Jäklars! Dags att börja hänga här igen…
?Swedie var förbi mig i morse, fick en Rolex och en tårta samt en avsugning.
Stäng inte tråden för fan. ?
Dax för en ny banning månde…?Näeee Markus. Tänk på hur du uttrycker dig i fortsättningen. Inga sådana ord tack.
DetsammaSkulle just skriva att jag fick en lajk av JoUh, heder! ??
Jag har förvisso inte hängt här en hel livstid ännu, men väl en halv. Mer än halva min livstid vid det här laget iallafall, var 16 då jag gick med och är 33 nu... sett många minnesvärda karaktärer komma och försvinna. Saknar forumet i dess glansdagar, när man kunde läsa dagliga uppdateringar om Johanssons jetmotorer och elffors grovsaltade sidfläsk och gubbsjuka... Det var tider det!
Mc delen har alltid varit skum. ?Känns som att det blir allt mindre hoj och mer offtopic. Tack Markus!
Skyldig...Those are rookie numbers…
Vem var här innan kraschen?
Ja, som vanligt var det bättre förr, både mer tekniktrådar och pyssel och mer gruppkörningar, folk drog ihop folk till en runda på förmiddagen, körde, och hade eftersnacket här. Nu är det mer en handfull folkskygga nättroll som hänger här känns det som.Jag har förvisso inte hängt här en hel livstid ännu, men väl en halv. Mer än halva min livstid vid det här laget iallafall, var 16 då jag gick med och är 33 nu... sett många minnesvärda karaktärer komma och försvinna. Saknar forumet i dess glansdagar, när man kunde läsa dagliga uppdateringar om Johanssons jetmotorer och elffors grovsaltade sidfläsk och gubbsjuka... Det var tider det!
Känns som att det blir allt mindre hoj och mer offtopic. Tack Markus!
Mc delen har alltid varit skum. ?
???Problemet med mc-snack är att det blivit åt skogen för pk över åren.
Så fort någon vill fulregga en turbo-busa som A2, och skenförsäkra den på kära mormor, så är det någon som blir kränkt!
"Inlägg anmält."Problemet med mc-snack är att det blivit åt skogen för pk över åren.
Så fort någon vill fulregga en turbo-busa som A2, och skenförsäkra den på kära mormor, så är det någon som blir kränkt!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|