tl1000larsson
varför eller hur ?
Kan inte den 3:e gudbarnets dopdag men jag kör ju ändå bara ifrån er så det märks ju ingen skillnad
tl1000larsson skrev:2384705Kan inte den 3:e gudbarnets dopdag men jag kör ju ändå bara ifrån er så det märks ju ingen skillnad
PETER-STHLM skrev:2384840Det är jag med på! Men vem kan mantla rollen som busschaufförsprovocerare nu då?
Ang räckmackor och byte till större ställ så får du lite rätt, dragkedjan på min jacka gillar tydligen inte skaldjur och majonäs Fick besöka skräddaren i dag och han sa efter han synat min atletiska rosenhillmage: Du, jag tror vi ska sy dit en rejälare dragkedja - vad tror du?
Dainese- inget att växa i
Den bjuder jag på/P
Vilken tid är planerat eller ska alla komma in på en RÄKMACKAWirre skrev:2386166Vi får väl hoppas att de e nån annan som har en gul(=långsam) hoj som kan reta busschaffisar
Ang skinnställ... De e inga problem om man har en rosenhillmage... Den pressas uppåt när man drar upp dragkedjan, så de ser ut som att man har en grym bröstkorg istället
tlmartin skrev:2386501Vilken tid är planerat eller ska alla komma in på en RÄKMACKA
Wirre skrev:2386506Samling vid 9-9.30 å avfärd vid 10 rycket kanske? Så hinner Peter få sin räclmacka innan han fryser sönder eller drar iväg på nåt kalas
Octofinger skrev:2394115De va fan va många ni var nu som skulle på träff... Det kommer nog skita sig för mig för jag har en hel lägenhet att packa upp.
"En busschaufför, en busschaufför... De e en man me glatt humör..." eller nåt.
Wirre skrev:2394335Du får väl packa upp som satan på fredagen å lördagen, så kanske du får ledigt på söndagen
Wirre skrev:2408560Nu e de bara lite drygt 1 vecka kvar tills de ska mullras
E de nån som kan ta på sig reseledarmössan eftersom att Lasse inte vågar vara med?
PETER-STHLM skrev:2415024Ingen som vill vara reseledare? Själv hittar jag inget vidare norr om stan, dessutom kör jag som en kärring
Wirre skrev:2415041Vi får väl ha TL-åkning söder om stan å köra runt Globen hela dan
Å sen åka ner till Rosenhill å käka räkmacka...
tl1000larsson skrev:2421151du kan även få låna mitt busskort
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari