TL åkning i Sthlm 2:a eller 3:e september

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
Kan inte den 3:e gudbarnets dopdag :) men jag kör ju ändå bara ifrån er så det märks ju ingen skillnad :tungan

PETER-STHLM

kröka det enda raka
Gick med
4 May 2005
Hoj
X11
tl1000larsson skrev:
2384705 Kan inte den 3:e gudbarnets dopdag :) men jag kör ju ändå bara ifrån er så det märks ju ingen skillnad :tungan

Det är jag med på! Men vem kan mantla rollen som busschaufförsprovocerare nu då?:va
Ang räckmackor och byte till större ställ så får du lite rätt, dragkedjan på min jacka gillar tydligen inte skaldjur och majonäs:tummenner Fick besöka skräddaren i dag och han sa efter han synat min atletiska rosenhillmage: Du, jag tror vi ska sy dit en rejälare dragkedja - vad tror du? :confused:
Dainese- inget att växa i :rolleyes:

Den bjuder jag på/P

Wirre

Mr Outlaw ;)
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
CB1000RA -09
Vi får väl hoppas att de e nån annan som har en gul(=långsam) hoj som kan reta busschaffisar :tomten

Ang skinnställ... De e inga problem om man har en rosenhillmage... Den pressas uppåt när man drar upp dragkedjan, så de ser ut som att man har en grym bröstkorg istället :tummenupp

PETER-STHLM skrev:
2384840 Det är jag med på! Men vem kan mantla rollen som busschaufförsprovocerare nu då?:va
Ang räckmackor och byte till större ställ så får du lite rätt, dragkedjan på min jacka gillar tydligen inte skaldjur och majonäs:tummenner Fick besöka skräddaren i dag och han sa efter han synat min atletiska rosenhillmage: Du, jag tror vi ska sy dit en rejälare dragkedja - vad tror du? :confused:
Dainese- inget att växa i :rolleyes:

Den bjuder jag på/P

tlmartin

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Hoj
gsxr 1000 K8
Wirre skrev:
2386166 Vi får väl hoppas att de e nån annan som har en gul(=långsam) hoj som kan reta busschaffisar :tomten

Ang skinnställ... De e inga problem om man har en rosenhillmage... Den pressas uppåt när man drar upp dragkedjan, så de ser ut som att man har en grym bröstkorg istället :tummenupp
Vilken tid är planerat eller ska alla komma in på en RÄKMACKA:D

PETER-STHLM

kröka det enda raka
Gick med
4 May 2005
Hoj
X11
Wirre skrev:
2386506 Samling vid 9-9.30 å avfärd vid 10 rycket kanske? Så hinner Peter få sin räclmacka innan han fryser sönder eller drar iväg på nåt kalas :tummenupp

låter klockrent! dock kommer jag fuska med räkskal i innerfickan samt en tub majonäs bakom mitt mörka visir:tuttar

/:tomten

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Röd TL1000S -97
De va fan va många ni var nu som skulle på träff... Det kommer nog skita sig för mig för jag har en hel lägenhet att packa upp.

"En busschaufför, en busschaufför... De e en man me glatt humör..." eller nåt. :D

Wirre

Mr Outlaw ;)
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
CB1000RA -09
Du får väl packa upp som satan på fredagen å lördagen, så kanske du får ledigt på söndagen :tummenupp

Octofinger skrev:
2394115 De va fan va många ni var nu som skulle på träff... Det kommer nog skita sig för mig för jag har en hel lägenhet att packa upp.

"En busschaufför, en busschaufför... De e en man me glatt humör..." eller nåt. :D

Wirre

Mr Outlaw ;)
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
CB1000RA -09
Nu e de bara lite drygt 1 vecka kvar tills de ska mullras :yoparty

E de nån som kan ta på sig reseledarmössan eftersom att Lasse inte vågar vara med? :tomten

PETER-STHLM

kröka det enda raka
Gick med
4 May 2005
Hoj
X11
Wirre skrev:
2408560 Nu e de bara lite drygt 1 vecka kvar tills de ska mullras :yoparty

E de nån som kan ta på sig reseledarmössan eftersom att Lasse inte vågar vara med? :tomten

Ingen som vill vara reseledare? :confused: Själv hittar jag inget vidare norr om stan, dessutom kör jag som en kärring :D

Wirre

Mr Outlaw ;)
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
CB1000RA -09
Vi får väl ha TL-åkning söder om stan å köra runt Globen hela dan :D
Å sen åka ner till Rosenhill å käka räkmacka... :tummenupp

PETER-STHLM skrev:
2415024 Ingen som vill vara reseledare? :confused: Själv hittar jag inget vidare norr om stan, dessutom kör jag som en kärring :D

PETER-STHLM

kröka det enda raka
Gick med
4 May 2005
Hoj
X11
Wirre skrev:
2415041 Vi får väl ha TL-åkning söder om stan å köra runt Globen hela dan :D
Å sen åka ner till Rosenhill å käka räkmacka... :tummenupp

Köra söder om stan ist? Förslag frågas - kom?

Wirre

Mr Outlaw ;)
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
CB1000RA -09
Hur många dyker upp?

De börjar ju närma sig söndag nu...
Hur många dyker upp? Vem tar på sig reseledarmössan? :va

De dök ju upp ett litet förslag om att köra söder om stan, eller ska vi köra norr om stan?

Många frågor, men inge svar :D

Men om inte annats å e de ju samling mellan 9.00 å 9.30 vid Donken i Upplands Väsby :)

PETER-STHLM

kröka det enda raka
Gick med
4 May 2005
Hoj
X11
reseledarmössan kan jag som sagt inte ta på mig, däremot kan jag göra ett försök att ta över lasses bussmössa :D

TLRR

Guest
tl1000larsson skrev:
2421151 du kan även få låna mitt busskort :D

Fan Lasse,har du börjat köra buss/kör du buss på nyåret oxå :D

Det finns ju mycket väger söder om stan oxå. ex. från Rosenhill,Stora Vika,Torö,Nynäs eller varför inte färjan över från (bortom Rosenhill,kommer inte ihåg vad stället heter) vidare ner mot Trosa.

Last edited:

MR Z

Med TL´n är man herre över åskan!
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Suzuki TL1000R-99, Yamaha XT660R-08, Ducati 1198S-09, Yamaha XTX Sidewinder 141"LE
Hallå alla TL-polare!
Funderar just på hur vädret blir på söndag? På en del väderkartor ser det ut att vara regn på söndagen! Hmm..blir det åkning på lördagen annars? Ska kolla in vädret på tv ikväll, hoppas de har fel och det åtminstone blir regnfritt.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...