PutteLiten
Twins have more fun
bunny rabbiT skrev:Hmmm, antar att smaken är som baken...
Jag använder min hoj till..... 7 mil om dagen till/från jobbet, man bor i de djupa skogarna i hälsingland.
Wheelies och stadsbus(så jävla bra är jag inte)
Kurviga halvkassa vägar
Tjejen vill åka med ibland
Jag vill ha en massa ös, accelation, vrid!
tyvärr tar plånboken slut vid en -98, max 99 av någon av cyklarna.
Fan, jag måste nog testa tl én fast i tanken har zx9:an överhand, den har jag juhe testat.
Jag köpte min TLR -99 för 45k. Visserligen var den lätt vurpad. Men 60 kan du nog få en ovurpad och fin TLR (lite mindre för en TLS).
Vill du ha VRID! Då är TLR din hoj!!!
Man behöver inte kunna wwheela med en TL, den sköter det själv....
Det lär (vad vet jag... ) var OK att åka bak på en TL. Kanske lite skarp benvinkel, men säg den sporthoj som inte har det för passageraren.
Och, MASSA ÖS får du. Som exempel (tja, man får tycka vad man vill om tester, det är ju föraren som är avgörande i vilket fall som...). Men i alla fall så hade den här (glömt siten ... )tidningen/siten testat i princip alla marknadesn hojar på 402 meter, och TLRen slog tex R1an.
Visserligen bara med en hundradel...
Jaja, test kan vara kul. Det jag ville säga är att de som säger att twinnar är slöa vet inte vad de pratar om. De låter lugna, det är nog det som lurar folk.
Visst, en Gixxer 1k ÄR vassare på i princip ALLT. Men så kostar den ju litta mer...
(Jo, innan folk gormar och gastar, R1an har lättsvängdare chassie)
Ska du inte köra så mycket bana, så i mitt tycke, finns INGEN bättre hoj än TLRen! (jag har förvisso inte testat alla hojar på marknaden... ) Och den skäms inte helt på bana heller, men dock måste man jobba mere på inställnignarna för att den ska bli OK. Och har den orginal dämparen back så blir den inte bättre än halvbra. Även om den faktiskt (!) går att ställa in hyfsat om du har "rätt" vikt...
Jag tänker dock inte säga ett enda dåligt ord om ZX9an, för de är fina hojar, men rad4 är helt enkelt inte mitt förstahandsval. Om jag får välja.
Som bonus med TL så får man en ganska udda hoj. Nackdelen är dock om man vurpar är det svårt att få tag på delar...
Och vissa gillar inte ankstjärten, men det löses enkelt genom att man köper en ny TLRR stjärt från www.hammerit.net . (Priserna stämmer inte, priserna på sajten är inte uppdaterade)
Personligen gillar jag den skarpt!
Men smaken...
Prov kör TLRen, och bestäm därefter. Du lär bli nöjd med vilken du än väljer.