J-Bone
Ny medlem
twinner skrev:Släng gärna in några tusing på mitt konto också:=)
Ang,bilden på TL'en med gixxer 01-02-kåpor så..... nää den var inte så fin:=)
Tycker inte om baken.
muahaaha... humor
twinner skrev:Släng gärna in några tusing på mitt konto också:=)
Ang,bilden på TL'en med gixxer 01-02-kåpor så..... nää den var inte så fin:=)
Tycker inte om baken.
WestW skrev:J-Bone
Visst är det du som har ett ganska stort 'repskydd' på din tank?
Är det något man kan köpa färdigt eller har du skurit ut det själv?
Skulle vilja ha till min hoj nämligen. Tack.
TLRR skrev:Måste fråga vad fan ni jobbar som,det köps o importeras prylar till höger o vänster samtidigt som ni åker på semester ?
Jag jobbar som tekniker och var på semester i jul och var näst intill black när jag kom hem.Och jag ligger efter när det gäller och köpa prylar till bettan jämfört med era listor på vad ni köpt.
Edit det är inte den svenska avundsjukan som talar utan mest ren nyfikenhet på vilka yrken som är vanligast.För då ser jag vad jag skall söka förnågot nytt jobb.
TLRR skrev:romantiska middagar och utflykter med kärringen och sånt dravel,men men vad gör man inte för att ligga på plus.
TLRR skrev:Fint,hoppas tjyven får betala så det svider i skinnet,så du kan köpa riktigt fina juveler till hojen eller till frugan kanske
Det var därför som man är black den här månaden för det skulle ju vara romantiska middagar och utflykter med kärringen och sånt dravel,men men vad gör man inte för att ligga på plus.
TLRR skrev:Måste fråga vad fan ni jobbar som,det köps o importeras prylar till höger o vänster samtidigt som ni åker på semester ?
Jag jobbar som tekniker och var på semester i jul och var näst intill black när jag kom hem.Och jag ligger efter när det gäller och köpa prylar till bettan jämfört med era listor på vad ni köpt.
Edit: det är inte den svenska avundsjukan som talar utan mest ren nyfikenhet på vilka yrken som är vanligast.För då ser jag vad jag skall söka för något nytt jobb.
J-Bone skrev:Jo, det är rätt stort. Köpte det från en firma i Australien, Geelong Carbon Craft. Det var ett gruppköp på TLP.
Mjao, känns lite som att vi får samma problem då fast skillnaden är att vi blandar in en jeela massa andra suzuki hojar!Ricken skrev:Hörni gubbar, Swedie vill inte göra en generell TL tråd, dock kan han tänka sig att göra en Suzuki tråd. Det låter väl nästan lika bra va??
Ricken skrev:Hörni gubbar, Swedie vill inte göra en generell TL tråd, dock kan han tänka sig att göra en Suzuki tråd. Det låter väl nästan lika bra va??
Om man blandar in en massa radfyror så kommer dom ju inte förstå sig på oss i mullermaffian eller!.Men vad vet jag.Ha det tills dessRicken skrev:Hörni gubbar, Swedie vill inte göra en generell TL tråd, dock kan han tänka sig att göra en Suzuki tråd. Det låter väl nästan lika bra va??
WestW skrev:Var har TL1000larsson tagit vägen?
Blir ju lite orolig för honom. Stackars USA svämmar väl över med bling-bling som ingen köper nu
Jag tjackade en sån här iaf. Vet att Lasse var nöjd med sin. Gelseat
Chiefen skrev:Jag pluggar och jobbar extra som säljare i ett av de stora hemelektronikföretagen. Sålde min lägenhet och fick några tusen över till hojen och jaktintresset. Dessutom ska jag få skadestånd utbetalt av den j vla snubben som snodde min hoj (haha snuten tog honom på bar gärning). skadeståndspengarna ska gå till hojen!
Japp, tanken har slått mig! Jag har skickat det till kronofogden direkt. Det var ytterligare en mc ägare som blev av med sin hoj till samma kräk, samt en mack som blev av med ett släp. Alla vi tre har skadeståndsanspråk. Jao jao, nån gång får jag väl mina pengar....peppar pepparTwosaint skrev:Tyvärr så brukar det inte finnas några pengar hos sådana typer, men bra om du får någe.
RacerX skrev:Kolla denna länken:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=67842
TLR-motard!?! Kanske e nått...?
TwinSucker skrev:Den skulle ju funka helt klart om man vill ut å busa lite mer extremt än vanligt
Men vad är det för ram dom har byggt den på Skulle va kul å bygga ihop nåt liknande själv...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|