Beställde du dämparen tillslut hocke??hocke skrev:kom igen o va kaxig när du inte e lurad på ett par rearsets då
Beställde du dämparen tillslut hocke??hocke skrev:kom igen o va kaxig när du inte e lurad på ett par rearsets då
Ricken skrev:Om alla som ev. kanske är sugen på att köpa bultar o skruv kan gå in o kika på
www.pro-bolt.co.uk
och kolla ungefär hur mycket det ni ska ha kommer att kosta så kan jag maila dom o se vad man kan få för rabatt...
Jag mailar på tisdag säger vi så kolla innan dess.
Jao, men gärna lite längre söderut om det går för sig!?tlmartin skrev:Utan att spamma är det här kanska lite tidigt att ta upp men förra årets twinträff va ju skitkul så man borde ju göra en sån i år med som sagt lite tidigt men om intresse finns.
Det vore ju fett! Bra idé tycker jag!twinner skrev:High Chaparall Kanske? Tidigt på sommaren också.
TLRR skrev:Ser jevligt fin ut
Förlora du körkortet vid vurpan eller ?Du,du har inte bakramen till TLR-en kvar att sälja,spelar ingen roll om den är skev.?
Jag har en bakram som jag kanske inte kommer behöva..det visar sig i vår nångång:=) kan säga till då (om det blir så)TLRR skrev:Ser jevligt fin ut
Förlora du körkortet vid vurpan eller ?Du,du har inte bakramen till TLR-en kvar att sälja,spelar ingen roll om den är skev.?
TwinSucker skrev:Tänkte bara kolla om det är nån här på den här tråden som kanske har en skrotad TLS som står. Anledningen till att jag frågar är för jag är på jakt efter en uppsättning krökar till min TLS för ombyggnad.
Jag tänkte försöka bygga upp mina pipor så att dom hamnar på insidan om sjutspinnarna.
Är det nån här som har gjort det? Tacksam för tips i så fall.
//TwinSucker
Ricken skrev:Vee twn: Pingla mig på lördag när du vaknar så kommer jag som ett skott...
Chiefen skrev:J benan, fick du din dvx pryl tillslut eller hur gick det??
Chiefen skrev:Jag har ett original avgassystem jag inte använder. Köpte ett helsystem så det ligger o skräpar nånstans
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|