Pidde den glade
Ny medlem
Fredde83 skrev:2689056Pidde den glade skrev:
tackar för detta
Fredde83 skrev:2689056Pidde den glade skrev:
tackar för detta
Tack för ditt svar! Nu vet jag var jag ska bända med spettet! Skämt åsido, jag ska ge mig på och kolla ventilspelet och ev shimsa dessa.TwinLoveRace skrev:2689936Dra av den rakt in (i riktning mot gaffelbenet). Min sitter också som järn, och
då passar jag ändå på att smörja fästet med lite siliconspray när jag har den av. Jaja, det är väl bättre än att den trillar av iaf
MR Z skrev:2689762.....
Nästa fråga: Jag hade tänkt att montera ett par Wave-skivor på hojen. Såg att Galfer sälger vågskivor, är det någon som vet om de har några som passar? I så fall, kan man då använda original-sexkolvsoken?
Tack för svar hälsningar MR Z!
Hmm... En 99'a har ju en lite annorlunda motor med lite andra oljekanaler, andra lager och den 6-fjädrade kopplingen. Det talar för en 99'a tycker jag.Örjan29 skrev:2691918Tjenare allihopa toppen tråd,
Har nu bestämt mig för att köpa en tl1000s till helgen. Bara det att jag har hitta 2 st.
Vilken hade ni köpt en -97 svensksåld full service bok alla papper även där barnsjukdomarna är åtgärdade slipon.
Eller en -99 import inga papper ingen servicebok men bara 2 ägare i sverige sedan -99 slipon samma utrustning.. Båda säljes för ungefär samma pris.. Ha det gött annars
Örjan29 skrev:2692045Tack för svaren är det något jag bör tänka på med -99 och att det är en import är inget som man skall haka upp sig för eller.
Det importerades in -99
Mvh
Örjan
MR Z skrev:2691616Tack för ditt svar! Nu vet jag var jag ska bända med spettet! Skämt åsido, jag ska ge mig på och kolla ventilspelet och ev shimsa dessa.
GPR'en är riktigt snygg. Jag vill också ha en, dels för utseendet och dels för att få en ställbar. Är lite less på min orginaldämpare med medföljande luftbubblor...Mattsa skrev:2693268Nu har man anmält sig till ett gruppköp på tlzone för första gången.......
Har beställt en GPR styrdämpare, "guld" färgad
Har jag gjort nåt vettigt??
Octofinger skrev:2693441GPR'en är riktigt snygg. Jag vill också ha en, dels för utseendet och dels för att få en ställbar. Är lite less på min orginaldämpare med medföljande luftbubblor...
Ricken skrev:2693681Vad är det för kärringar, använd armmusklerna och håll emot för fan, styrdämpare är för veklingar
PutteLiten skrev:2693959Heh, PayPal är faaaaaaaaaaaaarligt farligt, men härligt härligt
Ricken skrev:2693681Vad är det för kärringar, använd armmusklerna och håll emot för fan, styrdämpare är för veklingar
Mattsa skrev:2693268Nu har man anmält sig till ett gruppköp på tlzone för första gången.......
Har beställt en GPR styrdämpare, "guld" färgad
Har jag gjort nåt vettigt??
Återkom gärna om du upptäcker en tlR-motor.PutteLiten skrev:2696149Någon som behöver en billig TLS motor??
Endast 3500 pix.
http://www.blocket.se/vi/10029371.htm?ca=23_3_s
Lite mek återstår.
Saknar startmotor, spolar och bränslematning...
Tänkte i fall någon har tråkigt eller så
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |