j&j skrev:Här är min TLRR sa att han inte gillade fighters ja så titta bort ne det fick bli så här efter en smäll med et rådjur förra året det kommer lack under vintern,,
ps:den är grymt rolig att köra nu och funkar på bana "jag har skrapat fotpinnarna"
j&j skrev:jo kåporna skulle järna få va kvar det är just den upp rätta kör stälningen och det breda cross styret som är så jävla skönt!!!
ps:hur blir det men "srad" en med ett sånt kåpset?
TLRR skrev:Liten Putte: Är din framkåpa i kolfiber "som sitter på nu" ?
Hammerit´s produkter är fina.Funderade på en sån innan jag beställde min "Sebimoto". Men mina airducts som är avstämmda till dito luftbox passar inte
TLRR skrev:Den moddningen av baklyset är snyggt.synd att den bilden kom upp just nu innan min kuts är klar.
Kommer att bli så här. .
TLRR skrev:Om du inte lutar dig framåt och har ett bakdrev med 41 T så borde den göra det. Men en riktigt injusterad insprutning som får bort mellanregisterssvackan vid 4500 rpm gör unterverk
j&j skrev:Här är min TLRR sa att han inte gillade fighters ja så titta bort ne det fick bli så här efter en smäll med et rådjur förra året det kommer lack under vintern,,
ps:den är grymt rolig att köra nu och funkar på bana "jag har skrapat fotpinnarna"
j&j skrev:fan tänkte bara säga att TL1000 ÄGER så jävla mycket
PutteLiten skrev:De är av Kolfiber / Kevlar. KK-Racing grejer.
När de nya kåporna är monterade och så ska jag köra hojen i bänk och justera in allt. För jag tror inte det är optimalt. Känns som jag saknar lite kraft. Om jag jämför med andra, men de kanske bara överddriver och skryter...
För SÅ j*vla lätt är det inte att wheela upp den i tvåan på ren motorkraft...
j&j skrev:visst bara att köpa ett kåpset fan allt pajede ju, lyse, fästen ALLT i fram. Det blir dyrt
j&j skrev:Här är min TLRR sa att han inte gillade fighters ja så titta bort ne det fick bli så här efter en smäll med et rådjur förra året det kommer lack under vintern,,
ps:den är grymt rolig att köra nu och funkar på bana "jag har skrapat fotpinnarna"
J-Bone skrev:Ska du behålla kålfajberkåporna?
PutteLiten skrev:Har inte bestämt mig. Det beror på hur mycket jobb det är att byta mellan setten.
Jag hittade förrästen fästet till bakramen som gick av. Den låg i underkåpan.
Inte för att jag kan fatt hur i H den lyckats landa där? Tänkte först att den måste träffat däcket och slungats in dit av det, men jag har ju hugger på och den ligger i vägen. Men jag kan inte komma på något annat?
Jaja, vilket fall som helst var det bra som f*n! Jag saknade skruven och i fästet sitter gängbiten jag har funderat på hur jag skulle ersätta den. Nu slipper jag fundera mera. Gött.
J-Bone skrev:Hmm... hör av dig om du tänker sälja dem.
*hur ska jag lacka tro?*
PutteLiten skrev:Will do so.
Den där lacken såg ju trevlig ut.
TLRR skrev:Vet att det här är lite utanför tråden,men en hårresande V-motor är det
TLRR skrev:Vet att det här är lite utanför tråden,men en hårresande V-motor är det
DaGaz skrev:Ehhh! Vad är det där? Jissseesss
Mmm, undrar om det går att wheela den ?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |