Wirre skrev:2223270Är det på MC Donalds vid stora rondellen i Väsby som viska mötas eller?
tl1000larsson skrev:2225211Finns det något annat
Men svar ja det stämmer MCD vid stora rondellen brevid volvo/bilia/bra bil eller vad dom nu kallar sig
Octofinger skrev:2229967Tackar för en mycket bra dag!
Grymt åka på underbara vägar.
Jag plåtade lite iaf, så blev nån av bilderna bra så horar jag lite i TL-tråden sen.
PETER-STHLM skrev:2230247
PETER-STHLM skrev:2229522hur trevligt som helst trots att jag fick avvika litet tidigare
fick du några bra bilder lasse?
/P
Wirre skrev:2230254Så du hann hem till festligheterna? Du fick inte alltför mycke stryk när du kom hem va?
PETER-STHLM skrev:2231174Bara lindrigt misshandlad närå, gick hur bra som helst faktiskt! både trevlig hojtur och en trevlig fest, livet på en pinne
/P
Wirre skrev:2231611Ja party å hojåkning e ju 2 saker man inet vill va utan
Själv knoppa ja in i soffan.. Utan utan fest.... Man kanske börjar bli gammal...
PETER-STHLM skrev:2234411Psst! man kan inte bli gammal när man kör TL, berättade inte säljaren det för dig ? du har ju dessutom haft flera vilket betyder att du kan dra av 10 år minst
/Peter
Wirre skrev:2235122Han ja köpte den av va ju typ 50, så man undrar ju hur gammal han e nu när han inte har nån TL
Tack för de uppmuntrande orden... Nu ska ja ta rullatorn å hämta lite kaffe
rfb skrev:2236325Ska inte denna träff göras om??? Jag köpte min TL den 12:e ju!!!
SÄG BARA TILL SÅ ÄR JAG DÄR!
rfb skrev:2236325Ska inte denna träff göras om??? Jag köpte min TL den 12:e ju!!!
SÄG BARA TILL SÅ ÄR JAG DÄR!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |