Wirre skrev:2223270Är det på MC Donalds vid stora rondellen i Väsby som viska mötas eller?![]()
tl1000larsson skrev:2225211Finns det något annat![]()
Men svar ja det stämmerMCD vid stora rondellen brevid volvo/bilia/bra bil eller vad dom nu kallar sig
![]()
Octofinger skrev:2229967Tackar för en mycket bra dag!
Grymt åka på underbara vägar.
Jag plåtade lite iaf, så blev nån av bilderna bra så horar jag lite i TL-tråden sen.
![]()
PETER-STHLM skrev:2230247![]()
PETER-STHLM skrev:2229522hur trevligt som helst trots att jag fick avvika litet tidigare![]()
fick du några bra bilder lasse?
/P
Wirre skrev:2230254Så du hann hem till festligheterna?Du fick inte alltför mycke stryk när du kom hem va?
![]()
PETER-STHLM skrev:2231174Bara lindrigt misshandladnärå, gick hur bra som helst faktiskt! både trevlig hojtur och en trevlig fest, livet på en pinne
![]()
/P
Wirre skrev:2231611Ja party å hojåkning e ju 2 saker man inet vill va utan
Själv knoppa ja in i soffan.. Utan utan fest.... Man kanske börjar bli gammal...![]()
PETER-STHLM skrev:2234411Psst! man kan inte bli gammal när man kör TL, berättade inte säljaren det för dig ?du har ju dessutom haft flera vilket betyder att du kan dra av 10 år minst
![]()
/Peter![]()
Wirre skrev:2235122Han ja köpte den av va ju typ 50, så man undrar ju hur gammal han e nu när han inte har nån TL![]()
Tack för de uppmuntrande orden... Nu ska ja ta rullatorn å hämta lite kaffe![]()
rfb skrev:2236325Ska inte denna träff göras om??? Jag köpte min TL den 12:e ju!!!
SÄG BARA TILL SÅ ÄR JAG DÄR!
rfb skrev:2236325Ska inte denna träff göras om??? Jag köpte min TL den 12:e ju!!!
SÄG BARA TILL SÅ ÄR JAG DÄR!
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X