Holmgren0912
Medlem
Snyggt bygge.. Jag har själv plockat ner min tl för att pulverlacka ram mm svart kul å se hur det ser ut
Blir intressant att följa
Blir intressant att följa
Skrev i tl tråden i våras att det låg massa delar här. Har 1 tank, komplett fram och bakhjul med skivor, drev och däck. Rotationsdämpare. framdämpare. fram och bakbroms med belägg. Komplett hydraulenhet koppling med handtag, orginal styrhalvor, master cyl. Och lite annat smått och gott.. kolla vad de tar på ebay och ge mig ett pris.. köp mer och få mängdrabatt... vad behöver du?
Vilket grundligt arbete du gör, hade behövt göra detsamma med elsystemet/allt annat på min hoj. Hur kommer det påverka med andra spolar och spridare?
Synlig koppling? Är detcen Ducati du försöker bygga?
nerå, blir snyggt. Då får du se till att köra på motul 300v så blir det färgglatt
Inspirationen kommer säkert från Ducati. Sexiga hojar de där.
Men TL implementationen av "synlig koppling" är annorlunda.
Så här ser den ut monterad. (på min hoj). Vet inte vilka färger Psycho väljer.
View attachment 399395
View attachment 399396
Gillar kopplinskåpan vilken firma i usa gör dom? Håller på och gör ordning hojen efter en liten marksyning så lite lull lull är alltid kul o montera dit.
Roligt projekt.... Men blå ljus dioder??? Sitter och försöker hitta ord som kan beskriva vad jag tycker om blå ljus dioder på fordon, men kan inte hitta några vänliga ord tyvärr... Annars ett fint projekt
Gillar kopplinskåpan vilken firma i usa gör dom? Håller på och gör ordning hojen efter en liten marksyning så lite lull lull är alltid kul o montera dit.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|