clark73 skrev:Bör väl nämnas att SV1000 inte är mycke slöare än en TLR.
har ju 120 hk orginal, bara kasta på ett helsystem,pcIII så har man dem på slangen.![]()
Jag kan bara nämna att när jag körde min tiller första gången så tyckte jag att den kändes klumpig ,rå i motorn ,å lite svår kördgeorg skrev:Hej allihopa!
Det är jag som är brodern.
Jag väljer inte mellan tlr och r1 (tycker inte om r1)
Då jag alldrig kört en tlr så är det inressant och veta lite om skillnaden mot r1
men jag kommer nog att köpa en tlr i vilket fall.
Teo skrev:Stämmer inte alls! Bättre låda får du leta efter! Det har med halvruttna weelie försök, oftast på 98-99 att göra om tvåan är lite keff.
Silwer skrev:Äh, erkänn nu, det där är en buss för lugn touring o ingen annat![]()
PutteLiten skrev:Så det är bra R1 ägare som är ruttna på att wheela.. tja, det var du som sa det...![]()
Holger skrev:skulle egentligen vara bättre att jämföra tl:en med cbr1100 som bror har nu.
Tja då blir det en enda lång lovsång till TLR o tom TLS skulle jag tro.J-Bone skrev:Eh.. nej, det blir ännu skevare.
Jag vet inte så mycket om R1 eftersom jag tycker de är helt ointressanta så jag uttalar mig därför inte heller om R1r
De som inte vet nåt om TLR borde anamma samma tänkande kan man ju tycka...
Om du verkligen vill veta nåt om TLR så finns vi i TL-tråden och på tlplanet.com
Silwer skrev:Alla hojer har brister, helt klart.
Det var okänt i början av tråden att det var just en TLR som skulle införskaffas, jag trodde uppriktigt R1 var inblandat, sorry för att jag la mig i.J-Bone skrev:Självklart, just därför borde han fråga där han kan få riktig info.
georg skrev:Jag tycker det är lite väl många sidor att gå igenom i tltråden![]()
Vi skrev r1 för det är den sporthoj jag har att jämmföra med.Silwer skrev:Det var okänt i början av tråden att det var just en TLR som skulle införskaffas, jag trodde uppriktigt R1 var inblandat, sorry för att jag la mig i.
Silwer skrev:Det var okänt i början av tråden att det var just en TLR som skulle införskaffas, jag trodde uppriktigt R1 var inblandat, sorry för att jag la mig i.
Det håller jag med om han har båda på samma gång, bättre går nog inte tat få.J-Bone skrev:Jo det var väl inblandat som jämförelse om jag inte har missförstått frågeställaren... Det enda sakliga inlägget (ang. just den jämförelsen) är ju det Macke skrev eftersom han har en av båda och har tillräckligt med kött på benen för att uttala sig om båda.
Silwer skrev:Tja alla skaffade ju sånna.
Felet är att de drar upp hojen på ettan o krossväxlar i tvåan.
PutteLiten skrev:Hehe jo, men så gör även Gixxer, kawa och Honda ägare... Och de rasar inte i samma takt som R-ittor...
Skit samma han är ju inte ute efter en R1 i vilket fall som.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |