Tm 2008

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
CRF450
Att Skåne-Bengt är förvirrad efter alla gånger han slagit i skallen för att en annan skåning lurat i honom vissa saker är ju förståeligt men DU... Du är ju gift familjefar och borde veta bättre...

Kram killar :pannkyss
Är det redan så dags på året att vi ska börja munhuggas föra tt vi inte kan köra hoj mer, hehe :D

Du har så rätt min käre vän. Nått måste man ju roa sig med nu när snön börjar falla ute. :D

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Att Skåne-Bengt är förvirrad efter alla gånger han slagit i skallen för att en annan skåning lurat i honom vissa saker är ju förståeligt men DU... Du är ju gift familjefar och borde veta bättre...

Kram killar :pannkyss
Är det redan så dags på året att vi ska börja munhuggas föra tt vi inte kan köra hoj mer, hehe :D

DET SKA GÅ!!! :fakta
Jag bara bevisade att 3 försök va minnst ett för lite ;)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
DET SKA GÅ!!! :fakta
Jag bara bevisade att 3 försök va minnst ett för lite ;)

Nu börjar vi bli lite väl OT, trådstartaren kanske tar illa upp :3freak

Undrar om det inte finns bilder på det spektaklet.... Ska rota lite hemma....

"Jaoooommmmeeeeeeen deu skauuuuu geauuooooo!!! Meuraaaaaaa, gaaaauuuuss baauurrrrraaaaaa" :D :D :crash:hojsmilie

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
CRF450
Hittade efter mycke letande lite actionbilder på nya TM 450 smx just den Chambon ska köra :kär :slicka :drool

chambon20feb08.jpg

chambonaction20feb08-2.jpg

chambonaction20feb08-1.jpg

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Hittade efter mycke letande lite actionbilder på nya TM 450 smx just den Chambon ska köra :kär :slicka :drool....
Undra om han har pall eller platåskor i starten ? Eller kanske någon annan klurig lösning (hydralik som i en lowrider)? Hur i h-e når karln ner annars? Han kan ju inte var mer än 160 lång.

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
CRF450
Undra om han har pall eller platåskor i starten ? Eller kanske någon annan klurig lösning (hydralik som i en lowrider)? Hur i h-e når karln ner annars? Han kan ju inte var mer än 160 lång.

*asgarv* :D De har du rätt i de har jag inte tänkt på tidigare. Eller så har han sjukt långa ben... Näää jag tror han har dispans på att en paraplyflicka står kvar i starten och håller i hojen åt honom.
Nån som har någon annan ide?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...