Ducati Girl
We are All Aliens... BOTT#6, REC#127
Inte kul att höra, men skönt att det gick så pass bra med dig, hoppas du blir bra i benet snabbt! En massa krya-på-sig-kramar
Är det du på avataren? hoppas du är lika bra på banan,hehe?
Du är ett Vurp-ollon
Inte kul att höra, men skönt att det gick så pass bra med dig, hoppas du blir bra i benet snabbt! En massa krya-på-sig-kramar
Ojj vad många kramar jag samlat på mig...
Kul o se en del som inte är så aktiva här också - Jejo t ex
I övrigt ringde de igåe fr sjukan för att meddela att de vid noggrannare granskning hittat en spricka i knät. Tar lite längre att läka, men gips skall nog inte behövas. Kuriosa är dock att "sadisten" till läkare i Söndags började verkligen vrida o bända i benet EFTER att han "sett" att där "inte" fanns brott eller sprickor... AJJJJ!!!
Titta - en Stockholmare också.
Du vet... varje gång jag tar en cigg är du ju rökt...
Hur går det med filmen?? Jag behöver underhållning NUUU!!!!
Tack, sakta bättre - nu kan jag lyfta och böja benet lite, men det krävs fortfarande 2 kryckor för att ta sig fram... men det är som en spåga i fingret i jämförelse med vad en del andra råkar ut för.Hur känns det i knät? fortfarande lika ont?
Tack, sakta bättre - nu kan jag lyfta och böja benet lite, men det krävs fortfarande 2 kryckor för att ta sig fram... men det är som en spåga i fingret i jämförelse med vad en del andra råkar ut för.
Siktar på att börja jobba på Måndag, satan vad trist det är att sitta hemma o glo in i väggen!
Tack, sakta bättre - nu kan jag lyfta och böja benet lite, men det krävs fortfarande 2 kryckor för att ta sig fram... men det är som en spåga i fingret i jämförelse med vad en del andra råkar ut för.
Siktar på att börja jobba på Måndag, satan vad trist det är att sitta hemma o glo in i väggen!
Även min fru tycker jag gnäller för mycket - är du också en Kärring???Precis jag tycker du gnäller mycket för en liten vurpa
Men ta nu ditt förnuft tillfånga och köp en banhoj för pengarna.
För familjens, kollegernas skull.
Så vi kan battla lite till sommaren
Vi har ju en battalj att göra upp.......
Ähhh du blir ju storstekt med mos och extra alltÄven min fru tycker jag gnäller för mycket - är du också en Kärring???
När det gäller ben-krossar-battaljen så vann du stort! Usch ja...
Men när det gäller Knudan så är det ju dokumenterat enligt nedan (och t o m 2a-nyheten på TV24 den veckan)... Jag "vann" battaljen trots en, för mig då, ny maskin - men ujuj vad Victor röker oss vid 2.46
Du har som du vet en stående inbjudan till en båttur
(Klicka på 480p, annars ser ni inget!)
[YOUTUBE-ID]V7hha_qPt9U[/YOUTUBE-ID]
Du behöver nya progressiva glas igen Micke...!Ähhh du blir ju storstekt med mos och extra allt
Du behöver nya progressiva glas igen Micke...!
Ser du förresten att du är med på sista-bilden?? Du ser yngre o vackrare ut än vanligt... kanske jag också måste byta glasögon?
Även min fru tycker jag gnäller för mycket - är du också en Kärring???
När det gäller ben-krossar-battaljen så vann du stort! Usch ja...
Men när det gäller Knudan så är det ju dokumenterat enligt nedan (och t o m 2a-nyheten på TV24 den veckan)... Jag "vann" battaljen trots en, för mig då, ny maskin - men ujuj vad Victor röker oss vid 2.46
Du har som du vet en stående inbjudan till en båttur
(Klicka på 480p, annars ser ni inget!)
[YOUTUBE-ID]V7hha_qPt9U[/YOUTUBE-ID]
Robz körde ifrån dig på rakan flera gånger, att han sedan bromsade redan vid Dunlop bron gjorde att du kunde frihjula förbi varenda gång.Och var på filmen är det du kör om mig (på den lånade och för mig helt nya rätt mycket motor svagare R6 från hedenhös) har tittat nu ett par gånger och jag kan då inte hitta den sekvensen
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |