tog fast 4 tjyvar nyss!!!

see ya

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
ingen just nu
Hörde en bil utanför som slirade gick ut på balkongen och rökte...ser 4 killar som hoppar ut och kikar in i bilar.. ser att dom går fram till min bil ,dom öppnar min bagage och jag TOKskriker från balkongen. Alla sticker direkt. springer ut..startar min bil och parkerar in deras bil och ringer snuten. 2 bilar är här på 15 min. En hundpatrull. en kille kommer fram direkt och anger sina polare. så dom har straff att vänta alla 4. FAN VAD SKÖNT DET KÄNNS NU!!!! :banana

Last edited:

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
525 + pitpro 125cc
see ya skrev:
Hörde en bil utanför som slirade gick ut på balkongen och rökte...ser 4 killar som hoppar ut och kikar in i bilar.. ser att dom går fram till min bil ,dom öppnar min bagage och jag TOKskriker från balkongen. Alla sticker direkt. springer ut..startar min bil och parkerar in deras bil och ringer snuten. 2 bilar är här på 15 min. En hundpatrull. en kille kommer fram direkt och anger sina polare. så dom har straff att vänta alla 4. FAN VAD SKÖNT DET KÄNNS NU!!!! :banana
BRA!!! :klappar :Rockbanan :tummenupp :Bugar

ducceper

sdk m2525
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Ducati 998, crescent compact 78 orange
Aldrig fel att kunna skydda sin egendom, men vad blir det för straff i detta jävla landet?? En hundring i böter och vård... Köp en pistol och skjut en av dom nästa gång. Då lär dom andra sig ganska fort vad som är ditt och vilket som är deras .

vvs

Rörmokar`n
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Bmw k 1200 rs, Ducati 750 ss
see ya skrev:
Härligt, men de får ju inga straff tyvärr. :(

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
Tjuvar?

Ja jevlar. Modig insats! :tummenupp
Problemet är att du nog snarare förhindrade brott! Om de nu inte hade annat på sig sen tidigare.
De har nog avlagt sin version av händelsen hos polisen redan,
fått en klapp på axeln o sagt "låt det inte hända igen".
De snokar mao snart i din bil igen :rolleyes:

En annan "hederlig" människa som en själv däremot ska betala 2000:- pronto till myndigheten för en icke erkänd fortkörning...Så jevla trött på detta skitsystem!

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Don Tomaso skrev:
Ja jevlar. Modig insats! :tummenupp
Problemet är att du nog snarare förhindrade brott! Om de nu inte hade annat på sig sen tidigare.
De har nog avlagt sin version av händelsen hos polisen redan,
fått en klapp på axeln o sagt "låt det inte hända igen".
De snokar mao snart i din bil igen :rolleyes:

Tyvärr får dom väl svårt att få annat på sig när småbrott aldrig utreds. Dvs, man kan göra mängder av småbrott, tex inbrott, sno bilstereo, rycka handväskor osv som snuten aldrig tar tag i, eftersom dom har fullt upp med att... tja, vad gör dom eg? Jagar skattebrott och miniskyltar? :va :huvet Nåja, så när såna där killar åker dit finns det inget på dom, trots att alla vet vad dom pysslar med. Så, som sagt, dom är snart ute igen. Med lite tur slipper trådskaparen straff för felparkering... :4skrika Men bra jobbat iaf! :tummenupp

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
see ya skrev:

grymt, mannen :yoparty :yoparty :yoparty :tummenupp

a_xc

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
ZX-6R
see ya skrev:

Härligt!

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping