ducceper skrev:Aldrig fel att kunna skydda sin egendom, men vad blir det för straff i detta jävla landet?? En hundring i böter och vård... Köp en pistol och skjut en av dom nästa gång. Då lär dom andra sig ganska fort vad som är ditt och vilket som är deras .
Det var ju en företagare som gjorde så nyligen, fast han sköt bara ett varningsskott. Resultatet? Företagaren fick 120 000 kr i böter av Tingsrätten.ducceper skrev:Köp en pistol och skjut en av dom nästa gång. Då lär dom andra sig ganska fort vad som är ditt och vilket som är deras .
see ya skrev:Hörde en bil utanför som slirade gick ut på balkongen och rökte...ser 4 killar som hoppar ut och kikar in i bilar.. ser att dom går fram till min bil ,dom öppnar min bagage och jag TOKskriker från balkongen. Alla sticker direkt. springer ut..startar min bil och parkerar in deras bil och ringer snuten. 2 bilar är här på 15 min. En hundpatrull. en kille kommer fram direkt och anger sina polare. så dom har straff att vänta alla 4. FAN VAD SKÖNT DET KÄNNS NU!!!!
ducceper skrev:Aldrig fel att kunna skydda sin egendom, men vad blir det för straff i detta jävla landet?? En hundring i böter och vård... Köp en pistol och skjut en av dom nästa gång. Då lär dom andra sig ganska fort vad som är ditt och vilket som är deras .
Stuff skrev:Det var ju en företagare som gjorde så nyligen, fast han sköt bara ett varningsskott. Resultatet? Företagaren fick 120 000 kr i böter av Tingsrätten.
Vilket jävla skitland man bor i.
Stuff skrev:Det var ju en företagare som gjorde så nyligen, fast han sköt bara ett varningsskott. Resultatet? Företagaren fick 120 000 kr i böter av Tingsrätten.
Vilket jävla skitland man bor i.
valmers skrev:Halleluja, snillen spekulerar.
Okej. Fast för min del hade det lika gärna kunna varit fyra kronor, det är principen som är sjuk.ducceper skrev:Fast hovrätten sänkte det till 40000kr nu häromdan. Fasen vet om det inte e värt det.
Nej, självklart ska vem som helst få skjuta skarpt efter folk.Stuff skrev:Okej. Fast för min del hade det lika gärna kunna varit fyra kronor, det är principen som är sjuk.
valmers skrev:Nej, självklart ska vem som helst få skjuta skarpt efter folk.
tarmac skrev:Vad fan sysslar vissa poliser med egentligen?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari