Tokhets inför SO på Falken

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Årets sista och fetaste race går snart av stapeln, alla stora RR kändisar kommer att vara på plats, i depån kommer ni att hitta stjärnor som Mozz the rain king, KO72 da man, Jorpes big fry samt vår egen elitrookie Fredric på G.

Missa inte detta event, det kommer att bli en rafflade helg med dueller som sent skall glömmas, det ryktas även att Tom Kent Racing kan dyka upp med BC i spetsen för total dominans.

Som vanligt är det Mike the vagabond som styr upp och håller ett järngrepp över hela detta fina event.

Ein steur stein.. taeck.

Bifogat

• Luff.gif
    Luff.gif
    33.5 KB · Visningar: 44
Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Proffesionella speakers kommer naturligtvis att finnas i form av Fiver Racings eminenta personal. På lördagen: Pjoscar "O'boy" Håkansson och The Almighty Humlan. Söndag: Skålman och Humlan
Jag antar att hela sörjan kommer att sändas på webradio, länk meddelas i början på veckan

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Detta event kommer givetvis att dokumenteras av undertecknad, gör er mentalt förberedda på att jag när som helst dyker upp med min kamera samt stärkade sportdryck i handen.

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Hoppas givetvis på ösregn i helgen! Då vinner jag! :fakta Satte en mysig 53,9 på träning i blött i onsdags; smäckte om etablerade regnkungar som Hägerström och Robbie (på yttern!) så just nu är jag grymt snygg!!!:yoparty :yoparty

Last edited:

robbie labero

Ny medlem
Gick med
23 Dec 2003
Hoj
ny
Hoppas givetvis på ösregn i helgen! Då vinner jag! :fakta Satte en mysig 53,9 på träning i blött i onsdags; smäckte om etablerade regnkungar som Hägerström och Robbie (på yttern!) så just nu är jag grymt snygg!!!:yoparty :yoparty

Fick ju släppa om dig där, så att ditt självförtroende inte skulle dala inför helgen :D .

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13

Hemmabana och allt, tror nog att du :yoparty även om det blir race på torrt!
Bäst att åka ner och kolla när du tar emot pokalen!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Fick ju släppa om dig där, så att ditt självförtroende inte skulle dala inför helgen :D .

Tyckte det gick lite väl lätt! Det var hyggligt av dig!!! Nej du, ge mig en regnprognos nu så blir jag helt olidlig (....skulle kanske vara olidligare)!

Hemmabana och allt, tror nog att du :yoparty även om det blir race på torrt!
Bäst att åka ner och kolla när du tar emot pokalen!!!

Ojojoj, blir det torrt är jag inte riktigt lika kaxig! Men såklart måste man väl försöka.....
FINT att du tror på mig!:tummenupp

Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Proffesionella speakers kommer naturligtvis att finnas i form av Fiver Racings eminenta personal. På lördagen: Pjoscar "O'boy" Håkansson och The Almighty Humlan. Söndag: Skålman och Humlan
Jag antar att hela sörjan kommer att sändas på webradio, länk meddelas i början på veckan

Laguppställningen får revideras beroende på att pjoscar inte får nåt sex hemma längre. Ny uppställning på lördagen i form av GSX1100ÅR gammal och Humlan. Ju äldre vi blir desto snabbare var vi.

eslov

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
zx6r-07 zx10-08
Laguppställningen får revideras beroende på att pjoscar inte får nåt sex hemma längre. Ny uppställning på lördagen i form av GSX1100ÅR gammal och Humlan. Ju äldre vi blir desto snabbare var vi.

Är du rädd för att tappa microfonen i speakertornet....

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Får man dricka grogg i speakertornet?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Detta ska bli hur kul som helst, Fumlan & Jag kommer att häckla samtliga förare och dra skrönor om hur snabba vi var på sjuttiotalet, hela helgen kommer att gå i förnedringens tecken.

Storskrävlare be afraid... very afraid.

Websändning och extra allt.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras