benkar skrev:Tillbaka till Stockholm... Var är bilden tagen, någonstans i Stockholms Län...
/B
*DanTheMan* skrev:Lägger upp en bild från i somras.Härlig kurvorgie ner till en av dom vackraste platserna jag sett.
Ledtråd...medelhavsö...men vart går vägen ???
benkar skrev:Efter en utflykt till södern så är det åter en bild från Stockholms Län, var?
/B
Du borde känna igen vägen efter dina första försök till slangningar!RoLLER skrev:Den där var inte helt lätt. Kan det vara nånstans i Årstakrokarna. Lite avstängningar i samband med Södralänken bygget?
Äh... jag gissar hejvilt!
Sweedo skrev:Du borde känna igen vägen efter dina första försök till slangningar!
RoLLER skrev:Jamen då är det ju rakan vid årstafältet då väl?
benkar skrev:Jupp, gamla biten av Årstalänken som är avstängd/nedlagd efter att Södra länken öppnats. Så din första film är således ett historiskt dokument över en vägsträcka som inte längre finns...
En till då, kanske för svår? eller så är det för lätt, svårt veta... Båda bilderna från samma väg.
/B
Skitfilm???? :kockoRoLLER skrev:Hehe... då måste jag läga upp den skitfilmen igen!
Vägen ut till Skanssundet från Rosenhill?benkar skrev:En till då, kanske för svår? eller så är det för lätt, svårt veta... Båda bilderna från samma väg.
/B
RoLLER skrev:Men du! För att tala om nåt helt annat... supersjyssta bilder!!! Vad rattar du för kamera? Jag kommer ihåg att du sa att du köpt en ny, men inte vad det va för nåt.
Sweedo skrev:Vägen ut till Skanssundet från Rosenhill?
Mojje skrev:Detta är inte heller Stockholm, men vilka kurvor
Zooma in och gissa:
http://maps.google.com/maps?q=50.33116,+6.94072&spn=0.484692,1.315063&t=k&hl=en
//\//\
Victor skrev:Det var verkligen inte Stockholm...
Kom med nån ny bild nurå, jag hittar bara en massa bilder på något som liknar fikarep i vägkanten.
TomTen6 skrev:Är det inte den gamla shell macken vid huddingevägen? iaf den ligger mellan gullmarsplan och årstafältet.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|