IronMike
Guest
Kungsholmen ? Lr rättare sagt: Torsgatan intill atlasmuren..Dr.Bike skrev:En gata jag körde till jobbet varje morgon ett år.
Last edited:
Kungsholmen ? Lr rättare sagt: Torsgatan intill atlasmuren..Dr.Bike skrev:En gata jag körde till jobbet varje morgon ett år.
Ser ut som IgeldammsgatanDr.Bike skrev:2490274En gata jag körde till jobbet varje morgon ett år.
TomTen6 skrev:2490396Igeldammsgatan?
IronMike skrev:2490353Kungsholmen ? Lr rättare sagt: Torsgatan intill atlasmuren..
GixxerJensa skrev:2490387Ser ut som Igeldammsgatan
Har själv åkt den vägen mååånga gånger till jobbet, på väg till asfaltsverket hornsberg.Dr.Bike skrev:2490601
Och inte bara SER UT! Det ÄR Igeldammsgatan, ner mot Karlbergskanalen.
Själv bodde jag på Alströmergatan
GixxerJensa skrev:2490902Har själv åkt den vägen mååånga gånger till jobbet, på väg till asfaltsverket hornsberg.
GixxerJensa skrev:2490943Okej, den här då. Asfaltverket finns kvar fortfarande, men jag har slutat köra asfalt.
Visst är det södermälarstrand, inte min bil dock.Rask skrev:2490965Södermälarstrand?
Måste väl vara söder mälarstrand, man ser vägen upp mot torkel knutsonsgatan ?GixxerJensa skrev:Okej, den här då. Asfaltverket finns kvar fortfarande, men jag har slutat köra asfalt.
IronMike skrev:2491003En raksträcka någonstans inom en radie på 3 mil från city, vilken?
Den som går mot tungelsta menar du?Rask skrev:2491032Haningeleden? Den utanför jordbro ind.
IronMike skrev:2491036Den som går mot tungelsta menar du?
Så, korrekt ..din tur! upp me bildRask skrev:2491048259, övergår till lännavägen...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|