Tokholm... Bildfråga... vilken väg?

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Då slänger jag upp en till, vart är det här?

/B

Bifogat

• var.jpg
    var.jpg
    89.7 KB · Visningar: 208

mikkelrev

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2005
Hoj
ingen än
i den från göttröra statoilmack sett högra kurva söderut kom det fyra stycken glada motorcykelmän åkandes i förrigår, jag langade ner rutan på min röda rav4 och gjorde tummen upp.
sedan dess har jag längtat efter en egen hoj hela tiden :( kan de inte öka på studielånen lite grann? :rolleyes:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Göran skrev:
"Hemfosakorset", Sväng till höger och du hamnar i Rosenhill.

Helt rätt! :tummenupp Har du någon egen fråga/bild, eller ska jag slänga upp en ny fråga/bild?

Bonsupoäng till den som kanske var med när bilden togs, och kan berätta lite om det svarta strecket i asfalten... :tungan

/B

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
benkar skrev:
Helt rätt! :tummenupp Har du någon egen fråga/bild, eller ska jag slänga upp en ny fråga/bild?

Bonsupoäng till den som kanske var med när bilden togs, och kan berätta lite om det svarta strecket i asfalten... :tungan

/B
Jag hugger direkt! Det är vår vän Peuter som har trampat på bakbromsen i panik efter att ha insett att vägen faktiskt svängde. Det var glassturen till Muskö 2003. Jag körde Kawasaki ZX6R-03 den gången. Those were the days.

Det är Peuters Fazer som står bakom RD350-n (Grogsters) på bilden. Tom riktade styret mycket kraftkarlamässigt.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mattias skrev:
Jag hugger direkt! Det är vår vän Peuter som har trampat på bakbromsen i panik efter att ha insett att vägen faktiskt svängde. Det var glassturen till Muskö 2003. Jag körde Kawasaki ZX6R-03 den gången. Those were the days.

Det är Peuters Fazer som står bakom RD350-n (Grogsters) på bilden. Tom riktade styret mycket kraftkarlamässigt.

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :Bugar :fyllisar

IOFS så är det onödigt vetande, men kul med detaljminne, borde ha förstått att även du kom ihåg detaljerna :rolleyes:

Du är inte så svår på öl, men är nog skyldig dig något sådant, en öl, eller två, när det är dags för sådana dumheter nästa gång!

Vart håller Peuter hus numera?

//B

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
benkar skrev:
Inga förslag/ideér på vart kurvan där oljekyld, och Mattias kör, ligger/fortfarande finns? :confused: Ett tips är att det är Söder om stan...

Lägger även till ytterligare en bonsufråga, vid sidan av den nu uråldriga no 3... :D Vart sker oljedrällandet?

/B

Vuxna män gör saker tillsammans.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KalleNorton skrev:
På väg från bulten, där i 50-området, är en golfbana brevid. Right?

Jupp, får väl anses som godkänt :) När man svänger av mitt på bulten och kör mot Tullinge flygfält. Heter väl Rikssten eller så, vid avfarten mot Lida.

/B

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
benkar skrev:
Jupp, Roller, beta-version 1.01b 5 juli 2003

/B

Faen i helvete, har du kvar såna där gamla bilder :4skrika

Det va första ggn jag träffade nån från forumet över huvud taget. Jag ville skaka din hand där kommer jag ihåg men jag vågade inte.

Du och Mattias undrade om min R1'a bara gick på en cylinder. Fan menaru me det :mad:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RoLLER skrev:
Faen i helvete, har du kvar såna där gamla bilder :4skrika

Du och Mattias undrade om min R1'a bara gick på en cylinder. Fan menaru me det :mad:

Forumet är ju tjåkat med gamla bilder... jag har tydligen lagt upp 1.580 bilder... :3freak

Nä, inte gick det fort för dig på Bulten den gången... :rolleyes: Häpnadsväckande utveckling på bara ett par år! :tummenupp Nu är det jag som är den långsammare av oss två... :gnissla

Men för att backa i tiden igen, då tjatade du mest om att man borde köra mer motorväg... :D http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=233967&postcount=13

/B

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...