Bonnie
Tequila MC
vågen skrev:
Inga bildbevis den här gången
Kanske lite?
vågen skrev:
Inga bildbevis den här gången
vågen skrev:Tack oss tappra eliten som infann oss i baren och fick vår beskärda del utav tequila, sprit och kärlek!
Endast eliten kan upprätthålla det vackra omdömme SH har ute ibland Tokholms krogfolk!
Ungefär ett tusen kramar på Lina och Karin .. speciellt Lina...
Godnatt min andre hälft av eliten!
kom iaf hem idag...
vågen skrev:
Inga bildbevis den här gången, jag och Danny skötte oss faktiskt riktigt fint.. nja.. Karin och Persson (tror jag?) tyckte nog att det var jätteroligt att vi hade vår egen del av baren som var stängd.. .för andra
Tillåt mig att skratta storhetsvansinnigt! Muhahahaaaaa.. =} Karin Dubbel espresso danke!
TwinSucker skrev:Tjena EspressoKungen...jag har då aldrig sett nån trycka i sig 6 dubbel Espresso på typ två timmar så jag kan inte annat än att till Espressokungen.//TwinSucker
vågen skrev:
Oops I did it again...!
ädditt: Något av det roligaste var ju snigeln som kom och satte sig över ditt ben och inte fattade nånting av vad vi sa efter mycket skratt från oss så gick hon upp på dansgolvet och klängde
Bonnie skrev:Kanske lite?
TwinSucker skrev:HAHAHA...vi smakade på den den här gången oxå...men av nån konstig anledning så smakade den inte lika bra den här gången
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|