Swedie skrev:Går det segt idag en lördag så kommer det gå grymt mycket segare på Måndag.
Då kanske man får något gjort på jobbetSwedie skrev:Går det segt idag en lördag så kommer det gå grymt mycket segare på Måndag.
BMW R90s skrev:Då kanske man får något gjort på jobbet
Mickez77 skrev:Kör SH gammal eller ny server ?
går segt nu
Simp skrev:Härligt.. Det är tillfällen som detta som ger en återblick till den gammla goda 56Kbits tiden.. När vi är tillbaka på den ordinare servern kommer vi alla att vara tacksamma över vårat bredband....
Hoztic skrev:Vojne, dagens ungdom... Då skulle du ha varit med på 2.4k-tiden! Polarn hade ett ByteBandit-modem, 2.4k! ByteBandit hette det antagligen för att det snodde varannan byte...
Det var en revolution med 28.8-modem när dom kom! Man lixom bara flög fram på informationens motorvägar. Sen kom 33.6k, då gick det minsann ännu fortare, rena turbomodemen lixom
Hoztic skrev:Vojne, dagens ungdom... Då skulle du ha varit med på 2.4k-tiden! Polarn hade ett ByteBandit-modem, 2.4k! ByteBandit hette det antagligen för att det snodde varannan byte...
Det var en revolution med 28.8-modem när dom kom! Man lixom bara flög fram på informationens motorvägar. Sen kom 33.6k, då gick det minsann ännu fortare, rena turbomodemen lixom
Tsssst, 75/1200 regerade på 80-taletHoztic skrev:Vojne, dagens ungdom... Då skulle du ha varit med på 2.4k-tiden! Polarn hade ett ByteBandit-modem, 2.4k! ByteBandit hette det antagligen för att det snodde varannan byte...
RedBaron skrev:Tsssst, 75/1200 regerade på 80-talet
ozeo skrev:komma ihåg nä man fick 33 an då va man kung bland it nördarna...
För att inte tala om når 8-tumsdisketterna blev dubbelsidiga och man fick tlllgång till 2 x 256 kb...Hoztic skrev:Jag blev skolans kung när jag fick en 170mb-hårddisk (4800 kostade den) Folk var mäkta impade! Jag tyckte den var ofyllbar, som en stort svart hål...
Det tyckte jag om 1,2gigarn jag köpte sen också, och dom 200gb jag har nu...
RedBaron skrev:För att inte tala om når 8-tumsdisketterna blev dubbelsidiga och man fick tlllgång till 2 x 256 kb...
640 !!!!Hoztic skrev:Jepp! 640k ram skulle ju vara tillräckligt för allt, alltid också...
Samma resonemang har ju å andra sidan förts om det mesta...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|