Vad är den stora fördelen med en EXC jämfört med en FS650 som motard då?Den tröttare motorn eller den degiga endurofjädringenFörstår inte varför min pärla aldrig kommer med när det snackas motard!
KTM 525 EXC är apfet som motard Myyycket bättre än "rejshusa" ^^
Vad är den stora fördelen med en EXC jämfört med en FS650 som motard då?Den tröttare motorn eller den degiga endurofjädringen
Ja 2k/månad i totalkostnad för hojjen matchar du nog inte med en lite "rejsigare" motardhoj om du inte åker väldigt sparsamt.Men varför inte kolla på något mer gatanpassat?
Den är orange? Fjädringen är väl ändå inga större problem att ändra på?
Poängen var att jag tycker folk ofta glömmer bort EXCn när det kommer till val av motard. Den finns också att välja var min tanke.
Sen varför du vill jämföra den med en FS650 förstår jag inte, det har jag inte ens nämnt något om.
Att den är "myyycket bättre" sa jag med en smula ironi, men det framgick kanske inte.
Att vi tycker olika mycket om KTM är ju en annan femma.
Men dina budgeterade 8k räcker inte särskilt långt när du börjar rota i motorn.Speciellt inte om man lämnar bort jobbet.Och du vill väl följa boken till punkt och pricka?
Just precis.Jag gissar att du köpte en ny hoj,bytte olja några gånger och sålde innan du behövde gå igenom motorn.Då är dom väldigt billiga att äga,åtminstone om man glömmer värdeminskningen.Därav JAG VET INTE.
Just precis.Jag gissar att du köpte en ny hoj,bytte olja några gånger och sålde innan du behövde gå igenom motorn.Då är dom väldigt billiga att äga,åtminstone om man glömmer värdeminskningen.
en grej som ja funderade på med husas maskiner e att mer ell mindre alla verkar vara strypta i papperen o pga de verkar försäkringarna bli billiga men vad händer när nån smäller o de visar sig att de e själva verket är en ostrypt hoj ?
Ja du, din sxv är väl knappast orginal heller.
Aprilia anger inte full effekt i sina papper.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari