Tomma blinkershål på R1:a ??

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Tjenix ;)

Nån som har nåt bra tips på vad man gör med det fula hålet som blir när man plockar bort framblinkersen på R1:an ???? har kopplat in positionslampan som blinkare.... :squid

Har sett nåt innan om nån plugg eller nåt...men det blir jobbigt att söka på ju... :fakta

Så kom med tips nu rååå, gärna bilder.... :tummenupp

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
fluppen skrev:
Tjenix ;)

Nån som har nåt bra tips på vad man gör med det fula hålet som blir när man plockar bort framblinkersen på R1:an ???? har kopplat in positionslampan som blinkare.... :squid

Har sett nåt innan om nån plugg eller nåt...men det blir jobbigt att söka på ju... :fakta

Så kom med tips nu rååå, gärna bilder.... :tummenupp
Gregg i USA kan nog hjälpa dig du hittar honom på
http://www.greggscustoms.com/r10203plugs.htm
Det lönar sig att köpa från honom eftersom $ står låg just nu.
Fick hem mina flushmounts häromdagen fan va snygga dom är :tummenupp

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Så om du vill komma billigt undan :) Kan du gå till en järn affär och köpa fin galler och en plattång och benda gallret så att den passar hålet.
Annars kan du köpa en bit kolfibe/plast/glasfiber klippa till den skruva liten skruv med en stor bricka på baksidan och sätta den i gamla blinkers utrymmet och skruva åt inifrån :)
Hoppas du fattar vad jag menar för att det e knappt jag själv fattar det :D

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
retro skrev:
Du har ju satt blinkers där den skall vara - så nu skaffar du bara ett snyggt galler och monterar i "hålet".
Tyvärr har jag inte hunnit skaffa galler själv så jag har inte något ställe att rekommendera. Jag har sett en R1 med monterat galler -mycket snyggt.
Det bör dock inte va svårt att hitta på något ställe som säljer MC och/eller bil prylar. :tummenupp

Harv funderat på galler...*vill se foto på det* men vet inte hur jag ska lacera det..svårt medtanke på utforn0ningen ab hålet, har no sett foto på det eler +??

Skål och tack för sbar... :tummenupp

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
capoeira-R1 skrev:
Så om du vill komma billigt undan :) Kan du gå till en järn affär och köpa fin galler och en plattång och benda gallret så att den passar hålet.
Annars kan du köpa en bit kolfibe/plast/glasfiber klippa till den skruva liten skruv med en stor bricka på baksidan och sätta den i gamla blinkers utrymmet och skruva åt inifrån :)
Hoppas du fattar vad jag menar för att det e knappt jag själv fattar det :D

Jag fattar inte !! jag tror det beror på mig..... laserd det imorrgom istallet! :tummenupp :öl

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!