Goodstuff skrev:Jag har gjort en turne´med Gorgoroth och Satyricon som ju hävdar sig bra på listan
Att säga att Satyricon är dåliga är ju rent ut sagt löjligt. Det är en av de mest betydande och största banden i genren. Men det är klart, man kan ju undra varför de valde ett sådant förband, spelar ju inte direkt liknande musik.Superbee skrev:Ahahahaha jag garvar ihjäl mig!
Såg dessutom Satyricon när de var förband till Pantera fyfasen vad de var dåliga!
Pantera
Darrel! R.I.P.!!
flugan skrev:Var det mycket clownmålade groupies från Förvirrad Ungdom?
Chris Ash skrev:King Diamond och Kiss borde ha ensamrätt på tvättbjörnslack. På dem ser det helrätt ut, på dessa herrar ser det...tja......krystat ut.
Neanderthalaren skrev:Att säga att Satyricon är dåliga är ju rent ut sagt löjligt. Det är en av de mest betydande och största banden i genren. Men det är klart, man kan ju undra varför de valde ett sådant förband, spelar ju inte direkt liknande musik.
honkiie skrev:hank von helvete då
Solid snake skrev:Hahaha, jättekul fucko, var är det black metal på den bilden? Svara på det eller du kanske inte kan skillnaden.......
Biturbo skrev:AHA! Den ömmande tån har blivit trampad på...
Lite skojjigt faktiskt..
Solid snake skrev:Skitkul att man ska bli dömd efter hur man ser ut hela tiden...
Biturbo skrev:Såja.. Jag är helt övertygad om att det var med glimten i ögat..
Solid snake skrev:Skitkul att man ska bli dömd efter hur man ser ut hela tiden...
Goodstuff skrev:Är det du på bilden, med corpse paint och allt?
Goodstuff skrev:Synd. Det hade varit fränt med en SH-tvättbjörn.
Evil. Kändes som dataskärmen skulle döda mig.Solid snake skrev:Hehe, nae polarna sysslar med det iaf, jag pallar inte det.
www.fenrirband.tk där e några av polarna, men iofs bara 2 av dom som e corpsepaintade.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|