jojje1963 skrev:2237164Kommer nog med gathojen i så fall, idag skruvade jag
Ok, jag som ville se den nya och en tok låg repa ju

jojje1963 skrev:2237164Kommer nog med gathojen i så fall, idag skruvade jag
Tack för en riktigt kul helg. Men, "secret weapons, man, the secret weapons..."? Ska vi ligga lågt, typ är det FN-sanktioner på hela kittet?jojje1963 skrev:2237129Då var motorn riven. Allt är som nytt, förmodligen tippar kolvarna mer än vad jag trodde så jag sätter i nya ventiler och tidar om kammen lite, så kör jag på mina andra hojar så jag vet det funkar bra.
pwillen skrev:2237193Tack för en riktigt kul helg. Men, "secret weapons, man, the secret weapons..."? Ska vi ligga lågt, typ är det FN-sanktioner på hela kittet?
MVH
PiPPi
http://HarleyDrags.com
Rinkaby 15-16 Juli är inställt och körs i Malmö helgen innan istället. Tillståndet är överklagat av P7... jävla sätt...jojje1963 skrev:Annars så får du komma till Rinkaby den 15-16 Juli, då ska det laddas![]()
lahi skrev:2253652Rinkaby 15-16 Juli är inställt och körs i Malmö helgen innan istället. Tillståndet är överklagat av P7... jävla sätt...
Läs här http://www.hdrk.se/news.asp Utlagt 060621
Jepp, Rinkaby är bra tycker jag. Har iofs inte kört där, bara varit där som åskådare. Får se om jag kommer ner till Malmö och kollar, vet inte om jag kan då. Vi får sejojje1963 skrev:2254258Jepp,
Tråkigt, för Rinkaby tävlingarna var kul.
Kom till Malmö då![]()
jojje1963 skrev:2302677Jepp, Dyna 4000, blåa spolar och 10-15cm kablar
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |