Top Gear-race! Soffa vs skjul vs båt vs sopcontainer...

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Hej!
Detta är så fult att jag bara måste dela med mig av den. Här är filmen http://194.79.31.98/badjojomedia/daily-654/6.08.02/03.wmv

Det är som rubriken säger, ett race mellan en gatreggad soffa, ett skjul, en båt och en sopcontainer. Alla har så klart motor och reportaget är gjort av Top Gear. Se och njut!

Edit: I IE funkar det med att trycka på länken, men i Mozilla så får ni nog välja "spara länk som"

Last edited:
Loy skrev:
2353348 Använd IE bli belåten!
Om man använder IE borde man skjutas! Det är min åsikt iallafall... IE är det sämsta programet som någonsin har gjorts!!! Det gör aldrig som man vill, popups av bara satan, virus! You name it you get it!(bad stuff)

ZaraxZ skrev:
2353370 Om man använder IE borde man skjutas! Det är min åsikt iallafall... IE är det sämsta programet som någonsin har gjorts!!! Det gör aldrig som man vill, popups av bara satan, virus! You name it you get it!(bad stuff)

Haha :D Shoot me!

Det gör alltid som jag vill, funkar alltid, har aldrig virus, inga jobbiga popups! :arsele

Sen vet ju jag inte vad du är inne på för konstiga sidor.

Den var bra! :tummenupp

Nemas problemas med IE. :D

han tomten som kör soffan e ju med i nått bilprogram på discovery (tror jag)

ZaraxZ skrev:
2353370 Om man använder IE borde man skjutas! Det är min åsikt iallafall... IE är det sämsta programet som någonsin har gjorts!!! Det gör aldrig som man vill, popups av bara satan, virus! You name it you get it!(bad stuff)
IE är ett väldigt bra program som varit förebild för många andra webläsare och har hjälpt till att forma dagens internet. Det är extra usatt eftersom det är den dominerande läsare. Firefox kommer gå samma öde till mötes, tendenserna finns redan.

Föredrog netscape tidigare, och firefox just nu dock.

Filmen var f¤n det roligaste jag sett idag! Topgear regerar! :lol

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back