Top Gear

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Jag har kommit på mig själv kolla på den serien trots att mitt bilintresse är minimalt. I alla fall när det kommer till specialavsnitten där de kör diverse fordon i jordens alla hörn och hittar på lustigheter. Programledarna är som rockstjärnor. Humor i mängder, äventyr, spännande miljöer och häftiga fordon - alla ingredienser som utgör en bra TV. Det jag antagligen vill komma fram till med det här inlägget är att JAG VILL HA ETT JOBB SOM DE HAR!! Att resa runt i världens alla hörn, roa sig av hjärtats lust, köra skiten ur diverse fordon och uppleva fantastiska miljöer. Och dessutom få betalt för det!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
jag e beredd att ta de nackdelarna för att ha ett intressant jobb!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ring Honda. Säg att du skall köra moped över Asien på de jävligaste vägarna du kan hitta. Be dom sponsra med en Zoomer och 50k mot att du smäller ihop en film och en artikel som de kan ha i sin blaska.

Tror inte att de skulle säga nej till detta om man presenterar det på rätt sätt.
Du, TS, kan ju både fota och skriva, så jag tror mycket väl att du kan ro hem det här om du anstränger dig lite.

You go boy!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bilintresse är verkligen inget krav för att gilla Top Gear skulle jag vilja säga. Finns nog de som gillar bilar men inte top gear. Det är ju ganska sällan de är sakliga och professionella i sina tester ändå... för mig är Top Gear bara ren underhållning, och jävligt bra sådan också. precis min typ av humor, älskar den showen!:banana

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
pledians din indien reseskildring lär fungera lite som cv för att ragga sponsorer! Hade jag haft den förmågan att uttrycka mig så hade jag gjort ett försök!

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Jag har tom börjat gilla Top Gear USA , framförallt deras äventyr som tex pickupresan som ligger länkad i pickuptråden.

Diezel

Nu på banan!
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
ZX10R & Snart ihop-plockad Café Racer
Älskar med Top Gear! Är det enda bilprogrammet som man kan knäppa på med cheyen i soffan och där hon inte suckar och går iväg!

Bara det är ju ett stort plus. :tummenupp

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag vill oxå ha ett sånt jobb, vem vill inte det.

Men jag gör mig inte på bild, är otrevlig och kan inte fota eller skriva så värst bra.

Fan, får väl bli politiker och satsa på FN eller liknande.