dennis_R1000
blabla
hei jag trenger tips, jag sprengde min toppackning føre året jag gjorde som marklund sa och kjøpte en ny org- toppackning som jag delade och brukte topp och bunn delarna fra org toppackningen och alu chimsen som jag hadde,, så limade jag alle 3 packnings delarna i hop med copper spray lim och monterade det. Så børjar skitett!!! jag klarar inte och lufte kylsystemet, han trykker vattnet over i expasnjons beholdaren, så jag fattar inget, har jag klart och få lekasje redan kjørt typ 30 km= 3 mil,
kylvattnet ser rent och fint ut och inte er det avleiring inne i ekspasjons tanken.
Inte ser mine kompisar ngt fel på min avgas da vi e ute och åker, och oljan e perfekt, och det luktar inte avgas i radiatoren/ekspansjons tanken. och jag har mkt bra motor effekt.
finnes det ngt firma som leverer turbo packning til min gsxr 1000 k1? , så slippar jag och leka hobby doktor med pakningen
er øpet før tips och teorier
kylvattnet ser rent och fint ut och inte er det avleiring inne i ekspasjons tanken.
Inte ser mine kompisar ngt fel på min avgas da vi e ute och åker, och oljan e perfekt, och det luktar inte avgas i radiatoren/ekspansjons tanken. och jag har mkt bra motor effekt.
finnes det ngt firma som leverer turbo packning til min gsxr 1000 k1? , så slippar jag och leka hobby doktor med pakningen
er øpet før tips och teorier