Canoly skrev:"Snigeln".. kommer här...
Kunde du inte ha slängt in en bild på Abstruse där istallet, det hade varit riktigt kul att se hans kommentar till det.
Canoly skrev:"Snigeln".. kommer här...
MrGooFy skrev:Kunde du inte ha slängt in en bild på Abstruse där istallet, det hade varit riktigt kul att se hans kommentar till det.
Canoly skrev:Du menar så här !
abstruse skrev:Jag börjar strax lägga upp en sjuh*lsikes massa foton, tagna av syster, under Filmer & Bilder.
Chrille skrev:Det var inte så det var menat! Det var menat som:
Det här kan verkligen vara skitskoj! Trots att jag inte vet någon som haft mer otur än dig i de här sammanhangen så hoppas jag uppriktigt att du ekonomiskt och motivationsmässigt orkar komma tillbaka igen!
Jag hoppas att killar som Chris och Dali ger sig in i den här cirkusen med öppna ögon, men jag oroar mig för att någon ska luras. Vilken j-a misär!
Jag är trött på att vara diplomatiskt artig i de här sammanhangen när man ser folk som Chris få sota så in i h-e för sitt val av hoj.
På tre år och två hojar har jag köpt två lamellpaket +1 lock till lamellkorgen. Det är ALLT utöver slitagedelar. Visst har jag haft tur men ändå...
metallgutten skrev:Piffe posar i mitt skinnställ
Goodstuff skrev:Nu har man köpt fetebilder från Canoly!
Skicka pm eller nåt till CanolyLazy skrev:Hur går det till?
Han har dock bredbandshaveri just nu så det kan ta nån dag innan han svarar. Var beredd på det.GSXR1100R skrev:Skicka pm eller nåt till Canoly
RejserAnders skrev:Gubbstoff! Vilket luftintag hojen har!!! 1000Hk på rakan eller?
Snygga bilder på en hängiven RR-man
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari