Tor Poznan 2008 Racingsafari

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Vårat mailkonto har kraschat 3 ggr på 4 månader så vi håller fortfarande på att försöka fånga in all info. Men lugn alla vi har alla uppgifter på er som skall med till Poznan, ingen behöver vara orolig! Svar nog?????

Nej, det är inte svar nog tyvärr.
Jag har mailat Er två gånger om att Oopsjoppe här på forumet har köpt min plats men inte det minsta livstecken som bekräftar att ni läst mailet har kommit tillbaka till någon av oss.
I mailet finns allt om oss båda, namn, mail, telefon m.m.
En liten bekräftelse är väl det minsta som kan begäras när det trots allt handlar om några tusen kronor.

Vänligen hör av er till någon av oss och bekräfta, tack på förhand igen.

/Nitrous
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Saxat från en annan arrangör:

I dag, dvs. den 18.02. har vi fået et forslag med to terminer på Tor Poznan.

Den første, som er allerede bekræftet, er 18 - 20.06.2008, og muligvis kan det lykkes at få en dag mere dvs. at i så flad ville vi slutte den 21.06. (onsdag, torsdag, fredag, lørdag). Vi får endelig bekræftelse på fredag dvs. den 22.02. Der vil vi starte også at modtage tilmeldinger.

Muligvis får vi også en mere termin - i agust måned. Denne oplysning bekræfter vi også på fredag, den 22.02.

Dom har fått ok med en körning, det trevligt om även Racingsafari kunde bekräfta att allt är ok nu så att man kan boka färja.
 
Last edited:

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Go:teborg
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Nej, det är inte svar nog tyvärr.
Jag har mailat Er två gånger om att Oopsjoppe här på forumet har köpt min plats men inte det minsta livstecken som bekräftar att ni läst mailet har kommit tillbaka till någon av oss.
I mailet finns allt om oss båda, namn, mail, telefon m.m.
En liten bekräftelse är väl det minsta som kan begäras när det trots allt handlar om några tusen kronor.

Vänligen hör av er till någon av oss och bekräfta, tack på förhand igen.

/Nitrous


Det finns telefonnummer på hemsidan!
 

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Hemma
Hoj
Dniepr
Ni oroar er alldeles för mycket tror jag. Poznan borna klagar över oljudet på banan fastän en hel skvadron med nya F-16 stridsflygplan har blivit stationerade till andra utkanten av staden, de flyger över staden nästan varje dag med TÄNDA EFTERBRÄNNKAMMARE = DET LÅTER NÅT ENORMT.
Oljudet på banan är bara ett extra störande element, dock ett obetydligt i sammanhanget om man skall vara ärlig, man får ju bara köra mellan 9-16 oftast..

På senare tid har man börjat bygga nya bostäder/villor i direkt anslutning till banan, detta leder till klagomål också. Jag har väldigt svårt att tro att byborna kan få banan stängd, det är orimligt. De kan dock begränsa antalet bandagar, vilket snart kommer bli aktuellt.

Tro mig, jag vet, jag känner folk i styrelsen för klubben som äger TOR Poznan banan:tummenupp

Man behöver inte brådska med bokning av färjan, detta är fortfarande under lågsäsong...
 

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR600RR -08
Jag kan konstatera att dom flesta arrangörer är bedrövliga, verkar endast vara ett sätt att finansiera sin egen körning med andras pengar. Racing Safari och ett flertal andra håller helt enkelt inte måttet som arrangörer. Jag är förbannat ttrött på att jaga arrangörer om information om bandagar, pengarna vill man ha in omedelbart men svara på mail eller telfonsamtal går i inte. Jag skiter fullständigt i om jag trampar på några ömma tår här. Det här arrangemanget är ett bra exempel hur j-vla dåligt saker och ting sköts, det går f-n inte vara road racing förare när det knappt finns träningsmöjligheter.


Nej, det är inte svar nog tyvärr.
Jag har mailat Er två gånger om att Oopsjoppe här på forumet har köpt min plats men inte det minsta livstecken som bekräftar att ni läst mailet har kommit tillbaka till någon av oss.
I mailet finns allt om oss båda, namn, mail, telefon m.m.
En liten bekräftelse är väl det minsta som kan begäras när det trots allt handlar om några tusen kronor.

Vänligen hör av er till någon av oss och bekräfta, tack på förhand igen.

/Nitrous
 

MC Doktorn

Guest
Ni oroar er alldeles för mycket tror jag.
Tro mig, jag vet, jag känner folk i styrelsen för klubben som äger TOR Poznan banan:tummenupp

Man behöver inte brådska med bokning av färjan, detta är fortfarande under lågsäsong...

Precis tror det blir en kanon bandagar, skall ju köras EM där i år och denna chans är ju perfekt om man vill få massa träning och tid för att ställa in hojen. Detta ett grymt tillfälle som inga andra bandagar kan erbjuda.

Så köp mina bandagar !!!
 

MC Doktorn

Guest
Jag kan konstatera att dom flesta arrangörer är bedrövliga, verkar endast vara ett sätt att finansiera sin egen körning med andras pengar.

Det enda man kan vara säker på här i livet är att någon annan vill ha dina pengar :hihi

Men det är väl bra att någon arrangerar överhuvudtaget ?
 

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Hemma
Hoj
Dniepr
Det enda man kan vara säker på här i livet är att någon annan vill ha dina pengar :hihi

Men det är väl bra att någon arrangerar överhuvudtaget ?


Nej, du har fel! Det ENDA säkra här i livet är skatterna & döden:tummenupp

(Det första man lär sig på ekonomi kurser på universitet:))
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Men det är väl bra att någon arrangerar överhuvudtaget ?
Ja det är bra att det finns folk som orkar rodda bandagar, i vanliga fall så är det ju inga problem men nu när banägaren i Poznan har fått kritik pga buller så vore det bra om Racingsafari gick in någon gång i veckan och uppdaterade tråden, det gör ju att folk lugnar sig lite och att Racingsafari slipper bli mailbombade/nerringda.
 

MC Doktorn

Guest
Ja det är bra att det finns folk som orkar rodda bandagar, i vanliga fall så är det ju inga problem men nu när banägaren i Poznan har fått kritik pga buller så vore det bra om Racingsafari gick in någon gång i veckan och uppdaterade tråden, det gör ju att folk lugnar sig lite och att Racingsafari slipper bli mailbombade/nerringda.

Fast dom svarar på mobtele.
Den informationen jag fått är att det kommer att bli av 100>% säkerhet.
Tycker oron är obefogad.
 
Last edited:

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR600RR -08
Problemet är att man inte vet om det blir av eller inte, man sitter och hoppas på att det blir av och bokar därför inga andra dagar vid den tiden. Blir det sedan inget på Poznan så har dom andra dagarna vid den tiden blivit fullbokade och sedan står man utan försäsongsträning. Nu har jag redan bokat andra dagar men har naturligtvis inte fått någon bekräftelse från dom heller. Ser ut som det bästa köpet är Humlans körning på Anderstorp i alla fall.

Ja det är bra att det finns folk som orkar rodda bandagar, i vanliga fall så är det ju inga problem men nu när banägaren i Poznan har fått kritik pga buller så vore det bra om Racingsafari gick in någon gång i veckan och uppdaterade tråden, det gör ju att folk lugnar sig lite och att Racingsafari slipper bli mailbombade/nerringda.
 

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
TVÅ platser till POZNAN KÖPES



Tjena allihopa vi är 2 grabbar som vill ha platser till Poznan Vecka 16 Måndag till torsdag.

Köpes omgående om ni har 2 platser till SALU!

Platserna det avser är:

Jonas Sundqvist / 0733-448677
Robert Lindberg / 0702-441665

PM:a eller ring.

MVH
 
Last edited:

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
TVÅ platser till POZNAN KÖPES



Tjena allihopa vi är 2 grabbar som vill ha platser till Poznan Vecka 16 Måndag till torsdag.

Köpes omgående om ni har 2 platser till SALU!

Platserna det avser är:

Jonas Sundqvist / 0733-448677
Robert Lindberg / 0702-441665

PM:a eller ring.

MVH


Härligt Sunkan!!!
Hoppas ni får platser!!!
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
De har tydligen börjat ringa runt och meddela att det är inställt?
Vad finns det för alternativ?
 

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
yes det stämmer, dom har ringt mig.. så nu blire väl o köra så mkt som möjligt i sverige istället :(
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
yes det stämmer, dom har ringt mig.. så nu blire väl o köra så mkt som möjligt i sverige istället :(
Om detta stämmer så borde väl Racingsafari skriva något här i denna tråd och på sin hemsida.

Sa dom hur och när vi får våra pengar tillbaks?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top