Tor Poznan 2008 Racingsafari

racinsafari

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2006
Hoj
Yamaha R1-01 , Honda CBR 1000RR-05
Vi räknar från det att mailet kom in till oss.Kan meddela att 1:a grupp var full 13:09 idag fredag 19 okt, men vi har fått så mycket anmälningar att vi fyller snart en grupp till. Den gruppen kommer att få köra helgen innan eller efter.
Dock "bara" tre dagar med öppen depå:yoparty . Priset blir då c:a 2800 sek . Fortsätt anmäla er så att vi kan köra dom dagarna också!!!:tummenupp

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Nu har jag precis köpt en racebuss. Det kommer finnas plats för en förare + hoj att åka med mig till självkostnadspris. Bra att ha någon att dela färjan och soppa med :) Hör av er till mig om ni är intresserade. Bussen är rätt stor så om ni har en polare med går det nog att ordna också¨.

Du har PM.

Jag ska med OM jag kan lösa transporten.... nu på en 600cc.
//
Benny

Ljumma vINDAr

Skydivergirl
Gick med
23 Mar 2004
Hoj
Kawasaki zx10
Ja men då får vi väl också åka dit och hålla koll på Petter, Svensken och Eskil. Hur fan ska det annars gå?
/Nitrous

Då ska vi oxå med!!! Det blir inget åka utan oss om ni ska dit allihop. :tungan

Ska bara fixa Renaulten... för tillfället stryper faanskapet sig själv och hoppar fram på vägen om man försöker varva över 3000.:huvet Inte mycket till RACEbuss just nu:pangihuve

/adniL

Plonkan

Ride on!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Ärr-sexa
Hur tittar/letar du? :va

Vet inte om du har fått svar, men går du in på länken www.racingsafari.se och klickar på menyn "Poznan 2008" så får du upp info, bla detta:
"Likt som förra året kommer vi att bo på Motel Comet, c:a 5 minuter från banan. Dubbelrum kostar c:a 400kr/natt, 3-bäddsrum kostar c:a 500kr/natt beroende på aktuell valuta kurs. Pga av att det endast finns 30 platser på hotellet kommer ev inte alla bo på samma ställe. Camping finns vid banan enda kostnaden som tillkommer vid camping är kostnad för strömmen."

Lycka till!

:)

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Hur tittar/letar du? :va

Vet inte om du har fått svar, men går du in på länken www.racingsafari.se och klickar på menyn "Poznan 2008" så får du upp info, bla detta:
"Likt som förra året kommer vi att bo på Motel Comet, c:a 5 minuter från banan. Dubbelrum kostar c:a 400kr/natt, 3-bäddsrum kostar c:a 500kr/natt beroende på aktuell valuta kurs. Pga av att det endast finns 30 platser på hotellet kommer ev inte alla bo på samma ställe. Camping finns vid banan enda kostnaden som tillkommer vid camping är kostnad för strömmen."

Lycka till!

:)

Jo det dök upp så småningom, tror inte den infon fanns första gången jag var inne :tummenupp

racinsafari

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2006
Hoj
Kan meddela att idag tisdag 23 okt har vi 34st anmälda till 2:a grupp! Vi behöver minst 45 st för kunna köra!!!!!!!!
Mer info kommer här på forumet samt på vår hemsida...

racinsafari

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2006
Hoj
Bekräftelse skall vara ute, skickades idag 16:22

Ni som anmält er och inte har fått bekräftelse idag kan väl höra av er

Last edited:

robbie labero

Ny medlem
Gick med
23 Dec 2003
Hoj
ny
fan kan man inte gå i ide tills det e dax. Ska bli så in i h....... sköj att komma ner dit och börja köra.
Ska ha med lite endra drev så man slipper att varva ut 6an på rakan:)

Sugo, ska du med??

Mick

CashMoneyBrotherhood
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr 750, Husaberg Fe 450 och en Ciao
Är väl bara dom som kommit med "första" svängen som fått bekräftelse?! Andra gruppen e ju inte full än..

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring