Torque

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Pungis skrev:
Du säger alltså att jag är omogen för att jag gillar en viss sorts filmer?!

Folk har jäävla problem med att hålla sig till ämnet här. Sluta snacka om vad du tycker. Snacka fakta! Forum ska vara fakta!
Haha, dig behöver man inte säga något alls om. Det gör du så bra själv. Seså, ditt dumhuvud; sluta nu att babbla om personlig mognad och annat som du inte vet ett skit om. Låt detta bli en läxa och håll dig till ämnet framgent. Och till fakta.

God fortsättning förresten :banana

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Alltid snygga läderjackor i dessa filmer.
Någon som vet var på nätet man kan hitta dyligt?

/Anders

Ps. hoppas dom kör med intergral hjälmar i denna film :lol

kosmic

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
KTM 625 '05
Pejo skrev:
Den där är det fet kalkonvarning på. Skit i den. Totalt. Kolla på den här istället : http://www.fastermovie.com

//P

asså jag har sett trailern innan men den är lite konsitg för en spelfilm... för det är det väl?

Sen torque... liksom... man måste bestämma sig innan man ser den att inte klaga... för har man väl börjat klaga på filmen kan man stäga av... tycker dock man kan hålla sig lite till verkligheten än vad man gör... kommer ihåg XXX när han drar ifrån en lavin på bräda å sen hoppar upp i en stolpe å hänger sig kvar... liksom sånt stör man ju bara sig på ... hoppas verkligen faster blir en bra film som tar med allt grymt motorcykelåkning verkligen innebär.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Pungis skrev:
...

Sluta snacka om vad du tycker.

...

Eller hur?

Ok, du vill ha fakta, fakta it is;

FF suger, Torque är med största sannolikhet bland den värsta avföring som någonsin filmats* och det faktum att du gillar lilla jönsonligan säger mer om dig än om filmen. Dess målgrupp är vad, tja, 12åriga grabbar.

*Taget från Cafe's betyg av "Driven" med Stallone

Pungis

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
Fazer
Folk får gilla vilka filmer de vill. Respekterar ni inte det är det ta mig fan omoget!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Pungis skrev:
Folk får gilla vilka filmer de vill. Respekterar ni inte det är det ta mig fan omoget!

Att gå ut och hävda, och stå för, att man gillar lilla jönsonligan är respekt.

Att härja om all den där andra dyngan du spred är löjligt.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
neeej, inte en film där de kör offroad med sporthojar igen:-(

Vem ser alla dessa idiotfilmer?, kom med nåt där åtminstonde ett uns av sans fins med.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Darre skrev:
Med tanke på vilken hoj du kör så förstår jag din åsikt.

Eftersom du inte har hoj alls så förstår jag din åsikt oxå.
Trevlig helg förressten, är det gruppkram idag?

Last edited:

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
soppatorsken skrev:
Eftersom du inte har hoj alls så förstår jag din åsikt oxå.
Trevlig helg förressten, är det gruppkram idag?

Har hoj fast inte en väglaglig....

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Tacka vet jag MI2 där sporthojarna plötsligt får crossdäck istället för blanka slicks, när dom drar iväg in i skogen... :rolleyes: :D

Jag vill ha filmer där musiken INTE ersätter motorljudet och där man INTE byter kameravinkel 2ggr/sekund bara för att dölja att de inte utför tricken på riktigt. :gnissla (mao. Jag blir bara bara sur när jag tittar på fast and furious)

EDIT: Såg att "Driven" nämndes ovan. Himmel vilken bra film! Så himla rolig! Jag gapskrattade genom hela filmen! :rofl

När han sladdar runt banan och plockar upp slantar han tidigare slängt ut. :rofl

När dom tar var sin indycar från mässan och ger sig ut i staden och rejsar! :rofl

Osv. osv. Hela filmen är ett enda stort skämt. :D

Last edited:

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Jo, den blir nog underhållande.Men varför, varför, varför :4skrika kan inte dom skilja på asfalts hojar o grushojar. Måste dom köra plastraketerna på tågtaken, hoppa osv. Ja ja, skratta får man nog göra iaf. :lol

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
chrille-r1000 skrev:
Jo, den blir nog underhållande.Men varför, varför, varför :4skrika kan inte dom skilja på asfalts hojar o grushojar. Måste dom köra plastraketerna på tågtaken, hoppa osv. Ja ja, skratta får man nog göra iaf. :lol

vadå är det bara jag som brukar åka plastraket på tågtak och göra stoppies i skogen och i öknen :D :hihi

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Inte för att jag vill fösvara filmtypen då den brukar suga getpung men måste det vara verklighetstroget bara för att det är en MC-film?
Vill vi se snygga stunt och liknande finns det en hel uppsjö med sådana filmer (förrutom GR som inte är på riktigt...)
Det känns som en del av grejen med filmer likt Fast and the Furius är att de ska vara överdrivna. Vem klagar på Teminator, Die Hard osv. Känns inte som de heller är så vidare "verklighetstrogna".
Acceptera att det är spelfilm, hur jävla kul skulle det vara om allt skulle vara "på riktigt". Har en stark känsla av att samma personer som gnäller på denna film skulle gnälla på en sådan film för att den var så tam...
Var glad att de försöker iaf.

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
M:et skrev:
Har en stark känsla av att samma personer som gnäller på denna film skulle gnälla på en sådan film för att den var så tam...
Var glad att de försöker iaf.

Kanske det. Men det lär vi aldrig få veta. :)

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Själv älskar jag ju dessa filmer bara för att de är så overkliga!!! Bond, Tomb Raider, Die Hard, Lethal Weapon, osv.. Det är ju bara så äkta Hollywood!!! :yoparty

Har en känsla av att jag kommer att älska Torque också... ;)

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM