Torque??

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Jimmy I skrev:
Nu har Hollywood betat av subkulturer som bågar och bilar. Vad blir det nästa gång? Skateboarding och BMX?

Finns bara en Skateboardfilm som är värd namnet. Trashin från -86.

Per Welinder är med i en scen också...rätt coolt...
 

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Såg Torque precis, Toroque.DVDSCR.XViD-HeAT

Det var ju underhållande, ta den för vad det är... en komedi :rofl Jag garvade hårt ett par gånger
 

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki
IO skrev:
Såg Torque precis, Toroque.DVDSCR.XViD-HeAT

Det var ju underhållande, ta den för vad det är... en komedi :rofl Jag garvade hårt ett par gånger


vart fasen fick du tag på den? Toroque.DVDSCR.XViD-HeAT


jag har letat halft ihjäl mig ju :huvet :4skrika
 

coolh

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Stockholm
Hoj
-
Okay, nu har jag också sett den :D

Fan va produktplacering det var i filmen, Aprillia, stod över hela huvudrollsinnehavarens ben, samt cykel, hans ena rival kör en Daytona 955i, vilken var över hela duken några gånger. De stannar och köper Doritos, syns även några Poschar, me fin loga inzoomad. Precis i början kollar killen även på sin klocka som är maximalt inzoomad, en fin Hollywood Polo, Quartz.
Alla skådisarna i ena gänget har genom hela filmen på sig olika linnen, t-shirts me olika bandnamn, Ramones, Metallica. Visa/MasterCard syns lite fint vid ett av rastställena. I slutet av filmen fightas två tjejer på hojar mot varandra, där fighten börjar med att var och en, står vid varsin enorm skylt som säger Cocacola resp. MountanDew.

Realismen är slående genom, hela filmen, men i slutet, blir den som bäst, när han kör sin "motorcykel med helikoptermotor, med chassi av allumin", vars tank blir sönderskjuten, vilket leder till att han flyger av i omkring 300, landar lite fint, glider några meter, och ställer sig upp, och fortsätter.

En dålig action film bland många, vilket du kan ha lite roligt åt, då de kör massa motorcykel och tar up det eviga "crotchrocket vs HD"
 

Bifogat

  • 00000694.gif
    00000694.gif
    2.4 KB · Visningar: 77
Last edited:

furious

åker på plastraketer
Gick med
6 Jun 2003
Ort
Göteborg
Hoj
jüngmeister sport
Torque är en av dom dåligaste filmerna jag sett...

Skulle det inte varit för att dom körde hoj så skulle den få 10 minus av mig...

Rekommenderar inte någon att se den
 

Shidoshi

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
Ducati 848
Ja, den är inget vidare. Några riktiga lågmärken :huvet är när de kör i "skogen", kör PÅ och i tåget och när tjejerna fightas på och med hojarna ...

Ska man säga något positivt om den så skulle det kunna vara att den är bättre än "Biker Boyz" ... vilket inte säger så mycket eftersom den suger rejält :arsele ...
 

Gabor

Guest
...helsågning..vilken skitfilm....... :arsele
Bättre att se på las vegas Boyz filmerna, dom är i alla fall kul,..... :3freak
 

Rally_KAlle

kör så det ryker!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
PakisTan
Hoj
En snabb jävel
Shidoshi skrev:
Ja, den är inget vidare. Några riktiga lågmärken :huvet är när de kör i "skogen", kör PÅ och i tåget och när tjejerna fightas på och med hojarna ...

Ska man säga något positivt om den så skulle det kunna vara att den är bättre än "Biker Boyz" ... vilket inte säger så mycket eftersom den suger rejält :arsele ...

Meeen shit Man!! .. vakna!! .. hur ofta får man se 2 luder som fäktas på bakslangen!! .. haha .. astungt ju!! .. :tomten
 

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Hayabusa
Såg filmen häromdagen... Införstådd med att den skulle vara "overklig" men tänkte att man kanske kunde få se några snygga hojar/klipp....
Men icke!!! Vilket skit!!
 

heigo

Dåre
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Söder om stan
Hoj
En blå..
Absolut sämsta filmen som gjorts! Den suger så jävla hårt att alla borde se den, så att dom fattar...
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
åh fy fan

Den är så jävla dålig att den borde användas som propaganda för customhojar och EU-moppar... :huvet

tom bikerboyz är ju bättre å den e fan inte bra... :gnissla

Borde fan vara olagligt att göra så dåliga filmer. Med dödstraff. :mad:
 

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Numera Linköpejng
Hoj
cbr600
"Allt om mc" skrev att de på pressreleasen hade berättat att de kör med en Aprilia rsv millle som gjorde 0-100 på 6,4 sekunder och toppade 180km/h. Jag misstänker dock att de riktiga klantskaften är "allt om mc" som förmodligen inte hört talas om mph. :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top