Gixxer-Anders skrev:
Jag kan vara där vid 19 snåret.... skicka ett pm om du är intresserad så möts vi upp....
Någon annan?
//J
Gixxer-Anders skrev:
Sweedo skrev:Tysk kvalitet? Till och med Daytonans rackliga motor går bättre
Sedan motsätter jag mig att bli kallad stoppkloss! Jag körde nästan fullt på Bogan på vägen tillbaka.
P.s. Jag vet att det är fegt, men jag slår av i bebyggelsen d.s.
soppatorsken skrev:Kroppar ska ha lite runda former. Det säger alla.
Så jag passar som paraplypojke helt utmärkt.
Du har dessutom PM att svara på.
Sweedo skrev:Tysk kvalitet? Till och med Daytonans rackliga motor går bättre
Backe skrev:Var hade ni tänkt åka?
Om det blir Jordbro är jag med men inga svängar i roslagen, då dör hojen.
BRA?????Frida skrev:Haha tog du åt dig! Bra! Men det var ju inte dig jag syftade på.. Du låg ju bakom mig vid det tillfället vi åkte vilse......... Vågar du hänga med ikväll då?!
Stockel skrev:Beror ffa på vädergudarna. Vete tusan om det blir något överhuvudtaget, det är stor risk för regn ikväll Håller tummarna!
Psyko skrev:Jag bangar ikväll
Jag måste planera min två veckorssemester som jag har om en vecka...
\H
Fredda66 skrev:Starta egen tråd om den körningen va. Annars blir det lätt lite virrigt.
Sorry.... men det var faktiskt ett förslag till denna körning men det var bara en som nappade så då tyckte jag det var onödigt att starta en ny tråd....
//J - Killen som klarar att hålla reda på 2 saker samtidigt
P-son skrev:Frida: Jora jag får tebax allt. Iofs inte besiktigat än men enligt papper så... Förresten. Jag glider väl oxå runt med en krashmoddad hoj som stoltserar medlemskap i KMCK!?
Ska vi höras sen så kan vi ta sällskap till vart de nu är? Har inte hojjen på jobbet utan hemma så jag måste hem å så efter jobbet å det kommer bli tajt! Du var ju faktiskt en ängel som eskorterade mig hem efter krashen så jag kan ju betala tebax genom detta!
Mr J skrev:Fredda66 skrev:Starta egen tråd om den körningen va. Annars blir det lätt lite virrigt.
Sorry.... men det var faktiskt ett förslag till denna körning men det var bara en som nappade så då tyckte jag det var onödigt att starta en ny tråd....
//J - Killen som klarar att hålla reda på 2 saker samtidigt
Kruxet är när folk kommer hem klockan 17.15 från jobbet och är sugna på att köra, in på sporthoj.com och kika, ah körning, går in på denna tråd orkar inte läsa genom 3 sidor blaha blaha, snabbt vill man se vart det är samling och när.. Då blir det snabbt rörigt med flera åkningar i samma tråd...
//Fredda (och det där med att hålla reda på 2 saker samtidigt, det är bara kvinnor som klarar, tyvärr...)
P-son skrev:Men vaffan. Eru RÄDD å bli frånåkt av mig eller? Mycket snack å liten verkstad!!!
Frida skrev:Får se om jag hänger på ikväll. Det är egentligen gymkväll ikväll för min del. Men jag kanske hinner träna imorrn före jobbet. Jag pinglar dig runt sex när jag drar från jobbet!
Fredda66 & co: Har ni bestämt vart ni ska åka? Om inte så pinglar jag nån av er som jag har numret till vid sextiden och kollar läget! Så kanske jag möter upp senare. Risken är väl att ni säger söderut men åker norrut för å slippa mig Men jag kommer ha eskort av minst en trevlig pojke så jag ska nog klara mig. Mitt kraschrykte är inge bra.. Alla är rädda för mig..
P-son skrev:Kan du inte ringa tidigare så jag vet hur du sk göra?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|