Torsdags åkningen (Stockholm, 14/8

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
Citat TV4:

"Ett lågtryck kommer att sätta sin prägel på vädret i dag. Det har sitt centrum över Dalarna och ger moln – utöver Svealand – också i södra och mellersta Norrland, där det blir regn och temperaturer på ca 15 grader. " :eek:

Slut citat TV4

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Sweedo skrev:
Tysk kvalitet? Till och med Daytonans rackliga motor går bättre :D

Sedan motsätter jag mig att bli kallad stoppkloss! Jag körde nästan fullt på Bogan på vägen tillbaka. :squid

P.s. Jag vet att det är fegt, men jag slår av i bebyggelsen :rodnar d.s.

Haha tog du åt dig! Bra! Men det var ju inte dig jag syftade på.. Du låg ju bakom mig vid det tillfället vi åkte vilse......... Vågar du hänga med ikväll då?!

Backe

Farsa
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Honda motard
Var hade ni tänkt åka?
Om det blir Jordbro är jag med men inga svängar i roslagen, då dör hojen. :crash

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
soppatorsken skrev:
Kroppar ska ha lite runda former. Det säger alla.
Så jag passar som paraplypojke helt utmärkt. :rolleyes:

Du har dessutom PM att svara på.

Det var inte kroppen jag tänkte du skulle träna. Tänkte du behövde träna på å hålla paraplyet över mig.

Jag har så mycke PM:s ( :confused: ) så du kan inte räkna med å få svar så där direkt.

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Sweedo skrev:
Tysk kvalitet? Till och med Daytonans rackliga motor går bättre :D

Det måste va himla dålig kvalitet..... Så fort man vrider lite på det där högra handtaget börjar motorn å hacka så konstigt. Men om man växlar upp går det över. Men va gör man om man har högsta växeln i? :confused:

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Backe skrev:
Var hade ni tänkt åka?
Om det blir Jordbro är jag med men inga svängar i roslagen, då dör hojen. :crash

Vi blir åtminstonde 2 stycken i Jordbro. Jag och Gixxer-Anders. Tänkte träffas vid 19.00. Kom förbi..... Fick inte till någon bra mötesplats innan G-A drog från jobbet dock.

Jag kommer vara 19.00 vid OK-Q8 mack som finns i utkanten av Haninge centrum, innan stora rondellen där man svänger vänster mot huddinge, rakt fram mot jordbro och höger mot Stockholm/dalarö (bra vägbeskrivning :p ). Åker sedan upp i industriområdet. Så vid 19.15 finns jag där inne. Det är bara att kika förbi...

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Frida skrev:
Haha tog du åt dig! Bra! Men det var ju inte dig jag syftade på.. Du låg ju bakom mig vid det tillfället vi åkte vilse......... Vågar du hänga med ikväll då?!
BRA????? :mad:
Näh, ikväll blir det att roa sig med papper på jobbet :(

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
Starta egen tråd om den körningen va. Annars blir det lätt lite virrigt.

Medborgarplatsen är det alltså som gäller. Klockan 18 är klockslaget.

1. Fredda66 (om det inte regnar)
2. Stockel (om det inte regnar)
3. Roller (om det inte regnar)
4. benkar (om solen skiner)
5. Kenta (skiter i vilket)
6. P-son (Om solen skiner)
7. P-JA (Om det är uppehåll, resan går norrut, och mitt batteri lever)
8. Gasarn (Om det är 23 grader, sol och grusfritt)
9. Wheelieman
10.
11.
12.

Psyko

Allways ahead
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
YZF R6
Stockel skrev:
Beror ffa på vädergudarna. Vete tusan om det blir något överhuvudtaget, det är stor risk för regn ikväll :( Håller tummarna!

Jag bangar ikväll :hej
Jag måste planera min två veckorssemester som jag har om en vecka... :crash

\H :squid

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Fredda66 skrev:

Sorry.... men det var faktiskt ett förslag till denna körning men det var bara en som nappade så då tyckte jag det var onödigt att starta en ny tråd....

//J - Killen som klarar att hålla reda på 2 saker samtidigt :crash

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
P-son skrev:
Frida: Jora jag får tebax allt. Iofs inte besiktigat än men enligt papper så... Förresten. Jag glider väl oxå runt med en krashmoddad hoj som stoltserar medlemskap i KMCK!? :D

Ska vi höras sen så kan vi ta sällskap till vart de nu är? Har inte hojjen på jobbet utan hemma så jag måste hem å så efter jobbet å det kommer bli tajt! Du var ju faktiskt en ängel som eskorterade mig hem efter krashen så jag kan ju betala tebax genom detta! :bow :bow :bow

Får se om jag hänger på ikväll. Det är egentligen gymkväll ikväll för min del. Men jag kanske hinner träna imorrn före jobbet. Jag pinglar dig runt sex när jag drar från jobbet!

Fredda66 & co: Har ni bestämt vart ni ska åka? Om inte så pinglar jag nån av er som jag har numret till vid sextiden och kollar läget! Så kanske jag möter upp senare. Risken är väl att ni säger söderut men åker norrut för å slippa mig :rolleyes: Men jag kommer ha eskort av minst en trevlig pojke så jag ska nog klara mig. Mitt kraschrykte är inge bra.. Alla är rädda för mig.. :skrämd

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
Mr J skrev:
Fredda66 skrev:

Sorry.... men det var faktiskt ett förslag till denna körning men det var bara en som nappade så då tyckte jag det var onödigt att starta en ny tråd....

//J - Killen som klarar att hålla reda på 2 saker samtidigt :crash

Kruxet är när folk kommer hem klockan 17.15 från jobbet och är sugna på att köra, in på sporthoj.com och kika, ah körning, går in på denna tråd orkar inte läsa genom 3 sidor blaha blaha, snabbt vill man se vart det är samling och när.. Då blir det snabbt rörigt med flera åkningar i samma tråd...

//Fredda (och det där med att hålla reda på 2 saker samtidigt, det är bara kvinnor som klarar, tyvärr...)

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
Frida skrev:
Får se om jag hänger på ikväll. Det är egentligen gymkväll ikväll för min del. Men jag kanske hinner träna imorrn före jobbet. Jag pinglar dig runt sex när jag drar från jobbet!

Fredda66 & co: Har ni bestämt vart ni ska åka? Om inte så pinglar jag nån av er som jag har numret till vid sextiden och kollar läget! Så kanske jag möter upp senare. Risken är väl att ni säger söderut men åker norrut för å slippa mig :rolleyes: Men jag kommer ha eskort av minst en trevlig pojke så jag ska nog klara mig. Mitt kraschrykte är inge bra.. Alla är rädda för mig.. :skrämd

Kan du inte ringa tidigare så jag vet hur du sk göra? :hej

Backe

Farsa
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Honda motard
Ser ut som det blir två grupper nu... en som ska till jordbro och busa lite och en annan som siktar på kurviga vägar i roslagen!

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum