Torsdagsbus! 2/4 Smygpremiär!

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
WS 1600 GSXR 600
torso fick vi va ifred till det började bli stora folksamlingar, men det är ju förstört ju.. bara tråkigt om dom sabbar helikopterplattan oxå för oss.. grilla korv o köra powerwheelies kan ni väll göra någon annanstans..

Stunta du och nörda dig i Staffanstorp då istället.

Så slipper du ju tom att lasta hojen till Malmö
För inte fan kan det vara att det grillas som stör polisen:va

Ge fan i att börna och tok varva era hojar så ska du se att dom boende inte gnäller:tummenupp :krama

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
torso fick vi va ifred till det började bli stora folksamlingar, men det är ju förstört ju.. bara tråkigt om dom sabbar helikopterplattan oxå för oss.. grilla korv o köra powerwheelies kan ni väll göra någon annanstans..

ja för det är absolut mest korvgrillningen som dom boende stör sig på, att ha den där jävla korvlukten varje torsdag! Fruktansvärt! :arsele

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
ja för det är absolut mest korvgrillningen som dom boende stör sig på, att ha den där jävla korvlukten varje torsdag! Fruktansvärt! :arsele

Haha precis. Det var ju ingen av oss som var där som höll på att köra rundor. Inte ens de glada fiskarna vid kanten (alltså, fiskarna.. gubbarna som fiskar..) verkade störa sig.
Men lukten av grillat är ju förjävligt. Klart de kommer skicka polisen på oss! :rolleyes:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07

Det var inte folksamlingarna som sabbade torso utan jag tror att det var något med varvstoppseko mellan husen.

Precis som om du inte vill ha lite pubilk när du fjollar dig?
Skulle du vilja ha ett helt eget ställe där ingen ser dig och vara där och träna?
:arsele :tuttar

Man kan aldrig ha ett ställe för sig själv. Då hade björka fortfarande varit utan "staden" i mitten och inga väktare.

Sluta gnäll och suck it up!:yoparty

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

meeh fattar du inte coffe, alla bara ÄLSKAR DIG! d e därför vi följer efter dig!!! :tummenupp :krama :hihi

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
Stunta du och nörda dig i Staffanstorp då istället.

Så slipper du ju tom att lasta hojen till Malmö
För inte fan kan det vara att det grillas som stör polisen:va

Ge fan i att börna och tok varva era hojar så ska du se att dom boende inte gnäller:tummenupp :krama

håll du dej på banan då.. för gata verkar du ju inte kunna hantera:D

meeh fattar du inte coffe, alla bara ÄLSKAR DIG! d e därför vi följer efter dig!!! :tummenupp :krama :hihi

det är inte ömsesidigt!

Det var inte folksamlingarna som sabbade torso utan jag tror att det var något med varvstoppseko mellan husen.

Precis som om du inte vill ha lite pubilk när du fjollar dig?
Skulle du vilja ha ett helt eget ställe där ingen ser dig och vara där och träna?
:arsele :tuttar

Man kan aldrig ha ett ställe för sig själv. Då hade björka fortfarande varit utan "staden" i mitten och inga väktare.

Sluta gnäll och suck it up!:yoparty

stanna ni på det gammla stället.. borde ju funka bra för er ändå eftersom ni inte kör.. så varför flyttar ni till helikopterplattan igentligen?

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
vilket jävla tjat! det va du som tjata förra året att vi skulle förflytta oss till helikopterplattan. men tydligen så är herrn för fin för att umgås med resten av folket.

jag skiter stort i vart vi är, kan lika bra vara på parkeringen. ;)

håll du dej på banan då.. för gata verkar du ju inte kunna hantera:D

det är inte ömsesidigt!

stanna ni på det gammla stället.. borde ju funka bra för er ändå eftersom ni inte kör.. så varför flyttar ni till helikopterplattan igentligen?

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
vilket jävla tjat! det va du som tjata förra året att vi skulle förflytta oss till helikopterplattan. men tydligen så är herrn för fin för att umgås med resten av folket.

jag skiter stort i vart vi är, kan lika bra vara på parkeringen. ;)

innan det blev 50 pers varje jävla torsdag.. o ja jag är för fin för er andra..haha

Robz

Guest
Själv började jag gilla Torsdagarna lika som Onsgazzen... men hade kanske fähl?:confused:
Är jag oönskad, sticker jag direCkt...
Tänk om Coffe!! ...eller stunta hellre på plats som är laglig - som egen-hyrd-NoPlace!

/Förvånad!:confused:

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
Själv började jag gilla Torsdagarna lika som Onsgazzen... men hade kanske fähl?:confused:
Är jag oönskad, sticker jag direCkt...
Tänk om Coffe!! ...eller stunta hellre på plats som är laglig - som egen-hyrd-NoPlace!

/Förvånad!:confused:

nä du är inte oönskad alla.. men försök förstår oss stuntares situation, det är jävligt svårt att hitta någonstans där vi kan stunta.. speciellt lagligt.. ju mer folk som samlas på ett ställe desto större är risken att det kommer klagomål..

om folket grillar på torso gör det mej inget.. så kan vi stunta på helikopterplattan vill nu någon titta när vi kan dom köra dit efter korven... tveksam på att alla som är på torso är intersserade av stunt...

jag försöker inte va gnällig på något vis.. vill bara inte bli av med ett av dom få bra ställena vi har kvar som vi kan köra på..

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka