Hooka upp lite fler chicks så kanske stället ryker!![]()
![]()
Var hittar man såna då?
Hooka upp lite fler chicks så kanske stället ryker!![]()
![]()
Var hittar man såna då?
Daniel, du vet alla korvskämt du dragit?! Det är inte bra att du sen efter det säger nåt sånt! hahahaha.......
va fan vet jag, ja letar inte brudar.![]()
![]()
Hahahaha! Ja vet var man hittar bitches. Men inte fina bitches som gillar blekfeta killar i svettiga skinnställ.![]()
hahahahhaaha......finns nåt som heter charm osså. men d kanske hojsnubbar inte har!?
Jag e jättecharmig. De måste ju alla ha märkt idag. Men de funkar liksom inte. Man får väl köra nån caveman-style eller nått.
hahahahhaaha......finns nåt som heter charm osså. men d kanske hojsnubbar inte har!?
Alla? vem tänker du på då? alla andra hojåkare som va me oss idag? där kom korven fram igen! hahahahah![]()
![]()
De försvann vid köpet...
Men ja e' jävligt charmig om de skulle vara så att de bara var du å jag..![]()
![]()
Tycker att det är mest du som tjatar om korvar nu va.![]()
Fixa fram filmen med töserna åt mig istället för att hålla på o fjanta dig här.![]()
hahahah jasså så du e sån smygare!men d va ju inte mig ni skulle vara charmiga mot utan mot dom andra chicksen som ni ska lyckas få näcka.
![]()
![]()
hahahah jasså så du e sån smygare!men d va ju inte mig ni skulle vara charmiga mot utan mot dom andra chicksen som ni ska lyckas få näcka.
![]()
![]()
Mmm som fan![]()
men de visste ju inte ja ju,.. då hade ja ju kanske försökt ju, men ja tänkte ja spara mig till dig money![]()
![]()
Danne o Money - om ni byter nummer istället så kanske det kan bli nå't o tråden blir kortare![]()
![]()
Smakprov.... Resten i morgon - en del film åsse...
Bäva ni, som åt korv på räligt sätt....![]()
Danne o Money (EDITrufus i tredje kanten) - om ni byter nummer istället så kanske det kan bli nå't o tråden blir kortare
![]()
![]()
Moahaha....Jag har hennes nummer. Problemet e att hon klickar så fort ja ringer.![]()
Har precis kastat ut asen Coffe, Gadde med möghacka och bo$keN som promt skulle ha kaffe .... själv fick jag 3 bira .......oh yea![]()
Moahaha #2....Har precis kastat ut asen Coffe, Gadde med möghacka och bo$keN som promt skulle ha kaffe .... själv fick jag 3 bira .......oh yea![]()
va myspysigt! ja hade gärna hängt på men ja har tydligen bränt mig lite på ryggen idag så d kändes lite inte så där jätte mega skönt mot slutet av kvällen.![]()
![]()
Danne o Money (EDIT: Drufus i tredje kanten) - om ni byter nummer istället så kanske det kan bli nå't o tråden blir kortare![]()
![]()
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X