Tänkte på de, vi ska inte köra ett pitstopp å bada idag.. e' ju skjukevarmt ute idag ju.. ajja, ja tar me badkitt, man kan ju alltid stanna till i vikhög för ett snabbt dopp på väg till lödde, har en sån där rolig trampolin där ju,...
mest en tanke,.. ses ikväll...
Tänkte på de, vi ska inte köra ett pitstopp å bada idag.. e' ju skjukevarmt ute idag ju.. ajja, ja tar me badkitt, man kan ju alltid stanna till i vikhög för ett snabbt dopp på väg till lödde, har en sån där rolig trampolin där ju,...
mest en tanke,.. ses ikväll...
Men om det ska badas påvägen så pyser ni väl tidigare från Torso eller? Vet inte riktigt när jag kan dyka upp så bra att veta om man ska stressa eller ej?
Jag tror inte vi kommer där ifrån fören tidigast 19:30 i vilket fall som helst
Jag tror inte vi kommer där ifrån fören tidigast 19:30 i vilket fall som helst
blev aningens högre hastighet hem ikväll, nu när jag hade klarglas & inte tonat som förra veckan.
Den finns nog på X antal mobiler, bl.a min. Inte alls bra kvalle, men det är mysigt att titta påAufan så man missade eran burnout... hoppas det finns på film!
Tack för idag, trots att bosse batong dök upp.
lite mer action i lödde, vilket lyfte besöket ner till er.
fick lite brådis hem, så jag gasa direkt hem efter burnouten ifall någon undra vafan jag blev av.
blev aningens högre hastighet hem ikväll, nu när jag hade klarglas & inte tonat som förra veckan.
ses säkert fler torsdagar
// Henke
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar