Torska vid skjuss...?

Lerka

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Gasgas ec 125, Kawasaki kx 125,
fan försökte likna dej så mycket som möjligt för man fick inte nicka lika :/

förstår inte vitsen med "Bärgren" inlägg... :S är det inte tufft att göra stoppie medans man drar polisen på bakhjulet? eller har jag missat något?

nej tror inte dom är det för poliser jag frågat så har majoritet trott att man fick skjusa på lätt mc då man får det på klass 1/2 -moppe

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
fan försökte likna dej så mycket som möjligt för man fick inte nicka lika :/

förstår inte vitsen med "Bärgren" inlägg... :S är det inte tufft att göra stoppie medans man drar polisen på bakhjulet? eller har jag missat något?

nej tror inte dom är det för poliser jag frågat så har majoritet trott att man fick skjusa på lätt mc då man får det på klass 1/2 -moppe

du kan ju köra upp den där attityden någonstans där solen inte skiner likaså nicket :arsele :gnissla för fan gör nått annat än vara tyken i ditt första inlägg här på sporthoj.
men du kommer nog bli superomtyckt för du e ju så jävla ball

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
du kan ju köra upp den där attityden någonstans där solen inte skiner likaså nicket :arsele :gnissla för fan gör nått annat än vara tyken i ditt första inlägg här på sporthoj.
men du kommer nog bli superomtyckt för du e ju så jävla ball

Verkar som vi har fått en ny Alhqvist ( va det så han hette) på forumet.:gnissla

Lerka, hur många trafikpoliser har du pratat med, 2-3?
Och dem du har pratat med, va du då dum nog att säga att man inte får skjutsa på en lätt mc om man är under 18 år, så att dem sedan med ett leende på läpparna gav dig en böteslapp?:tomten

Lerka

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Gasgas ec 125, Kawasaki kx 125,
woot ? vem är alhqvist? tänkte du på mej eller storken? :)

inte så att jag har räknat men 5+

Sa aldrig att man inte fick skjutsa. frågade mer som "om man fick skjussa" och då har de flesta (cirka 3 st :p) sagt ja pga att man får det med mopeder.

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
fy fan va dryg kille... men iof han e den enda utav oss som håller sig till topic. men endå fy fan. Alhqvist va de han med en gul hyosung comet? som satt och peka finger och tyckte han va coolast i stan?

Fuffe_Racer

Justfuckinggoogleit.com
Gick med
17 May 2007
Hoj
900 Ninja -00
fy fan va dryg kille... men iof han e den enda utav oss som håller sig till topic. men endå fy fan. Alhqvist va de han med en gul hyosung comet? som satt och peka finger och tyckte han va coolast i stan?

Haha :hoppskrat

Det har du rätt i men har "lerka" inte redan fått svar på sin fråga så vi kan ignorera den här tråden eller ska den liksom nästan alla andra trådar här på 125 forumet, balla ur?? :näsblod

EDIT: P.s man får INTE skjutsa (kolla stavningen) på en lätt mc om man INTE fyllt 18.. :7peta

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms

moje

Hunk
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
ktm exc 02 & honda nsr 91
Hejsan, sluta va så taskiga mot min homie-boy Lerka, Han ville helt enkelt bara förklara att våra kära Liijdingöö poliser är otroligt snälla! Och bara för the record så var de mig han skussa.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy