BA
Gammelman racing (GMR) #9
Jeg vet ................. Så det er vel på tide å innse at man er rr-pensjonist
Välkommen i klubben . Någon jävla ungtupp skall vi nog kunna tvåla till på Mantorp. För då jävlar
Jeg vet ................. Så det er vel på tide å innse at man er rr-pensjonist
Välkommen i klubben . Någon jävla ungtupp skall vi nog kunna tvåla till på Mantorp. För då jävlar
You bet, unge fremadstormende menn som oss skal på pallen
Kanske kanske kan du får köra ifrån mig på Anderstorpfinalen
Får sansyneligvis ikke kjørt Anderstorp Har jeg vært bak deg noen gangKanske kanske kan du får köra ifrån mig på Anderstorpfinalen
Geir är det sant att jag nu kan ha haft nytta av att vila upp mig i form? Det verkar ju vara ett Pensionärs fenomen annars menar jag....
Får sansyneligvis ikke kjørt Anderstorp Har jeg vært bak deg noen gang
Det var ju synd!
Nej det har du nog aldrig varit men jag menade att du kan få iaf en att köra ifrån på A-torp om du hade kommit dit.
Just kidding my friend
Kan ikke helt forstå samendraget her.. Hvorfor er det en liste med alle og så en egen med B førerne og ikke en egen med A førere??
Nå er jo jeg ny i BOTT, men trodde det var 2 samendrag. Et for A og et for B. Men er det noen som vet om det er 2, eller 3 sammendrag av serien? Det er jo greit å vite..
Kan ikke helt forstå samendraget her.. Hvorfor er det en liste med alle og så en egen med B førerne og ikke en egen med A førere??
Nå er jo jeg ny i BOTT, men trodde det var 2 samendrag. Et for A og et for B. Men er det noen som vet om det er 2, eller 3 sammendrag av serien? Det er jo greit å vite..
Nu hinner jag ej förklara mer ska köra Rookie 1000 på Gelleråsen kval kl11.00 Race kl16.00 lördag o söndag
Gött
Kör skiten ur dom
Det gick så där Kvala 3a inget Pb 1,08,7 Får en kanon start leder men på 5 varvet går den norske pole mannen om jag hänger med efter 9vara har jag 7sek i lucka till 3an men sen krampar höger armen ihop tar mig över mållinjen som 2a MEN min Kanon start va tjuvstart på knudan var det tjuvstart men nu är jag inte övertygad 20plussek och 7a.
Tyvärr har jag en pappa som är svårt sjuk han sa åk till Gåsen men imorse kl06 ringde dom från sjukan o sa att det var riktigt dåligt. Jag tänkte att jag kör kvalet så får vi se. Men det fanns ingen fokus eller lust så jag åkte hem efter kvalet. Nya tag till Mantorp
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|