kaZmur
Gudomlig sporthojare
Någon härifrån som tänkt utsätta sig för denna tortyr till helgen?
http://www.toughest.se/events/malmo/
http://www.toughest.se/events/malmo/
Jag har haft en golfresa bokad i nästan ett år givetvis på det datumet!!! Älskar OCR! De loppen är min träningsmotivation.
Det är inte så mycket tortyr. Mest kul. Fast lite tortyr.
Det blir första OCR-rejset för min del så just nu vet jag knappt vad jag ska vänta mig, men i mål ska jag på ett eller annat sätt
Hur gick det för er?
Det gick kanon faktiskt Kom i mål på placering 2004 av 6000 startande och med tanke på att min målsättning bara var att ta mig igenom skiten så är jag supernöjd. Dock är man ju minst sagt blåslagen och allmänt trasig nu
Jag kanske skulle berättat att Rheband-skydd på knäna är fantastiskt skönt på såna lopp.
Fast det är ju lite mesigt iofs.
Jag har inte pratat med någon som var där än, men Göteborg i höstas var riktigt grisigt. Inte alls lika mycket vatten som i Malmö dock. Jag tycker att de har för mycket vatten för att kalla det OCR. Ser ju mer ut som ett swimrun.pfft inte ens jag med ett krossat knä använder dem
Dock måste jag säga att av de jag såg innan racet så verkade de ha de grisigaste hindrena av de ocr jag sett i sverige? mycket som gick ut på att du hamnar i plurret, men kanske inte va så grisiga i verkligheten?
Körde ett ocr här i cairns nu i helgen å e jävulskt nöjd med att komma topp 10% (ja ja de flesta va ruggigt lata men ändå!) när läkarna för bara 4 månader sen sa att jag aldrig skulle kunna ens jogga ordentligt igen.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|