Tourist Trophy (PS2) bilder

H3dlund

Sporthojsnörd
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Husqvarna 701 Supermoto -17, KTM 380SX -02/-06 hybrid
Ingen mer som skall köpa en PS3 ?

För dyr! Ska inhandla min "första bil" efter sommaren, köper jag ett PS3 blir det väl inte mycket pengar kvar till bil.. Väntar tills den blir lite billigare. :)

Här är lite bilder från moi igen..

Spökraajder? :D

Och lite Busa-bus.

[URL=http://img466.imageshack.us/my.php?image=img0153yu4.jpg]
img0152la6.th.jpg
[/URL]

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Beställde detta spel till min Ps3:a har ingen aning om det kommer funka annars får jag väl sälja det :(

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Sen är det väl si och så med att kunna spara dina framgångar på PS3´s minneskort. Alltså man kan inte spara PSX eller PS2 spel på PS3:an.

Samma fenomen som mellan PSX och PS2.

H3dlund

Sporthojsnörd
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Husqvarna 701 Supermoto -17, KTM 380SX -02/-06 hybrid
Sen är det väl si och så med att kunna spara dina framgångar på PS3´s minneskort. Alltså man kan inte spara PSX eller PS2 spel på PS3:an.

Samma fenomen som mellan PSX och PS2.

Man kan spara PSX spel på PS2, men då måste man ha ett minneskort från PSX och spara spelen på. (gjort det själv så..)

Till PS3 kan man köpa en adapter för att kunna plugga in minneskort, och sedan spara dom på hårddisken om man så vill.

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Kan väl meddela då att Tourist Trophy inte fungerar på en PS3:a "svensk"
Så nu har jag ett så gott som sprillans nytt spel liggandes om ngn är intresserad och sitter på en PS2:a
Det är ju nästan så man vill köpa en PS2 bara för att få spela detta spel.. det var ju detta spel jag ville ha :)
Nåja det kommer väl kanske ngt coolt mc spel för PS3 kan man hoppas på.

Ryu

If only my brother would chose this path
Gick med
14 Oct 2006
Hoj
#85 ..Preparing, preparing!
Så nu har jag ett så gott som sprillans nytt spel liggandes om ngn är intresserad och sitter på en PS2:a
Det är ju nästan så man vill köpa en PS2 bara för att få spela detta spel.. det var ju detta spel jag ville ha :)

Grymt synd där! :pannkyss

..Det läääär ju dock komma en uppföljare! (& det till PS3 då såklart). Det skulle förvåna mig grymt om en uppföljare inte är på G! ..Desvärre så lär det ju dröja lite.

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.

Näste generation av Gran Turismo HD till PS3 verkar innehålla både bilar och motorcyklar...som en stor kompott av GT4 och Tourist Trophy kryddat med nya banor och bilar/hojar

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Näste generation av Gran Turismo HD till PS3 verkar innehålla både bilar och motorcyklar...som en stor kompott av GT4 och Tourist Trophy kryddat med nya banor och bilar/hojar

Stämmer!!
Ladda ner GT HD dock endast en bana man får köra men oj vilken grafik, fattades bara en hoj så hade jag nästan haft lika kul i soffan som utanför dörren en vacker dag på riktigt, ne nu tog man i kanske :) men till vintern är det inte fy skam

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Åh fan? Trodde faktiskt det var ett av dom jag länkade som var schysst. Ser ju rätt hyffsat ut på bilderna iaf. Lite smålikt TT verkade det som.

Vilken tur att du bara "köpte" det då...:rolleyes:

Det är väl samma spelutvecklare till både GT och TT. Kan nog bli en farligt bra kombo det spelet.

Last edited:

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
Kan meddela att Tourist Trophy nu fungerar på en PS3:a
i.o.m nya systemuppgraderingen 1.7 gissa om man spelar :)

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
SBK 2007...vilket skitspel. Ingen känsla alls öht. Nä, skippa det boy´s ´N girls, det sög verkligen riktigt riktigt mycket. Både spel, grafik och ljudmässigt.

Serenity

The unusual kind
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
Se garage
Lite gött gött

Förresten grabbar!! Dé finns ett bättre MC spel till PC med samma stuk och grymma hojar och självklart bättre grafik! :D

Super Bike Riding Challenge :yoparty

Bifogat

• Buell 1.JPG
    Buell 1.JPG
    50.2 KB · Visningar: 49
  • Ducati 999R 15.JPG
    Ducati 999R 15.JPG
    69.4 KB · Visningar: 33
  • Kawasaki Ninja ZX-10R 21.JPG
    Kawasaki Ninja ZX-10R 21.JPG
    47.3 KB · Visningar: 33
  • Kawasaki Ninja ZX-10R 28.JPG